DAMNDANIEL

29. helmikuuta 2016

24706374124_fc5c6e8a1e_o_2    shoes          25243891841_a6d51b0988_o_2shoes: VAMOS (gifted)

....back at it again with the fresh white kicks

Sain Vamokselta aivan överi tyylikkäät kengät! Enkä vois olla tyytyväisempi näihin. Tosi simppelit ja klassisen malliset ja toi hopea kanta toimii kivana katseen kiinnittäjänä. Mä tykkään, että kengissä on jotain pientä kivaa. Jos vielä vähän hehkutetaan, niin nää on myös tosi mukavat jalassa ja just eikä melkeen sopivan kokoset mulle. Kovasti mua houkutteli ensiks kaikki nilkkurit ja lämpöiset kengät, mutta päätin pitää katseen tulevassa ja valmistautua jo kevääseen valitsemalla nää popot. En malta oottaa, että pääsen astelee näillä kuivalle asfaltille auringon paisteessa  

Muutenkin oon erittäin tyytyväinen ko. verkkokauppaan. Nopea toimitus ja mahtavaa asiakaspalvelua. Kannattaa käydä vilkuilemassa heidän tarjontaa, voin kertoo että on meinaan aivan törkeen mageita kevät uutuuksia tarjolla! 

Yay or nay? Mulle ehdottomasta YAY !!! Saatte näistä vielä lähiaikoina asupostauksen, pitää kehittää joku asu jossa nää pääsee eniten edukseen.

9 kommenttia

  1. Oijoi kuinka ihanat kengät! <3

    VastaaPoista
  2. Voi että, niin makeet kengät! Itsekin olen kuolannut kyseistä paria Vamoksen sivuilla, mutta vielä en ole raaskinut tilata... tää sun postaus nyt vain pahensi mun himoa noihin kenkiin :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei yks uus pari kenkiä oo ikinä haitaks ;-)

      Poista
  3. Yay!! Mieki kattelin nuita sieltä viikonloppuna, eii vitsi miten siistit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! näitä löytyy viel sellasilla mageilla glitter kannoillakin!!

      Poista
  4. Ihan superkivat!! Tommoset jonkinlaiset valkoset tennarit on kyllä pakolliset kenkäkokoelmassa!

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, must have! multa löytyy jo useemmat, tosin edelliset ei oo kovin valkosii enää... :-D

      Poista
  5. Nää on kyllä ihanat !! Ja toi hopeinen kanta ♥_♥

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © KIDULT - Kauneus & Lifestyle
Design by Fearne