MY KIND OF NUDES

22. tammikuuta 2016

24243694230_6ce45c7d13_o_224539231305_15a9bb6b9e_o_223912432993_d127187ae0_o_22
Tässä onkin mun seuraava goal -- onnistunut silmämeikki nimittäin. Oon ihan tositosi huono tekemään mitään silmämeikkejä, joka johtuu siitä etten ole koskaan hankkinu mitään meikkejä tai välineitä sitä varten, joka taas johtuu siitä että mulla on silmälasit. Nyt kuitenkin hieman laajempien linssien myötä myös silmämeikin kanssa pelleily onnistuu. Sainkin joululahjaksi ton paletin, jonka sävyt ei vois parempia olla tälläselle aloittelijalle. Tilasin vielä iHerbiltä ecotoolsin sivellinsetin (eikä muuten maksanut paljon mitään!!!), jotta päästäisiin oikein kunnolla vauhtiin. Näistä ehkä lisää vielä myöhemmin ;-)

Muita silmämeikki tunareita siellä? :-D Olen taas hieman postausideoiden puutteessa, joten jos sulla on korvantakana joku kiva idea, niin laitahan se jakoon!

10 kommenttia

  1. toi on kyllä aivan paras arkipaletti!! myös ruusukultainen versio tuosta on todella nätti. youtubevideot on kavereita opettelussa. niillä mäkin alkuun pääsin ja juuri tuolla samaisella paletilla, haha. :D

    emiliannas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yotube tutoriaaleja on tullu kyllä kateltua, mutta ehkä liian haastavia sellasia :-D pitää alottaa varmaan ihan alkeista niin voi sit joskus siirtyä niihin kunnon night out -lookkeihin :-D

      Poista
  2. Mäki sain joululahjaks vähän samannäköisen Lorealin luomiväripaletin. Muuten en oo sen kummemmin luomivärejä omistanut ja mäki oon kyl ihan aloittelija silmämeikin kanssa, mutta kyllä se siitä.. :--D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä tää tästä, ehkä me vielä joskus osataan :-D

      Poista
  3. Oi, ecotoolsin siveltimet on aivan ihania! Täällä kans yksi silmämeikin kanssa tuskastelija, ehkä vielä joskus se tutoriaalin kanssa tehty meikki onnistuu... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siltä vähän vaikuttaa, voi olla että pitää tilata vielä jotain pohjameikkiin sopivii siveltimiä ;-) haha no niimpä, joku kaunis päivä vielä!

      Poista
  4. Älyttömän kivan sävyisiä luomivärejä!

    VastaaPoista
  5. Mitä mieltä oot ollut noista silmämeikkisiveltimistä? :) Mulla on ecotoolsin poskipuna- ja meikkivoidesiveltimet, ja oon ollut niihin kyllä tyytyväinen♥ Luomivärisiveltimet pitäisi uudista ja pohdinkin, että hommaanko ecotoolsit :D
    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sen verta mitä oon niitä kokeillu niin hyvin toimii! tilasin just noi ihan sen takia, kun setissä oli kaikki tarvittavat siveltimet ja olin kuullu hyvää palautetta noista, joten uskon ettei ihan turhaan ihmiset niitä kehu :-)

      Poista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © KIDULT - Kauneus & Lifestyle
Design by Fearne