vinyl records on the wall

3. elokuuta 2015

20256480025_05ab488b76_o_22015-08-03-025530-2_20067875878_o_22015-08-03-025351-1_20229627576_o_2Joku nainen tahtoi päästä eroon turhista lp levyistään, joka passas mulle enemmän ku hyvin. Hainki sitten muutaman kilsan päästä levyt itselleni. Kiersin vielä kirpparin kautta hakemassa yhden tarvittavan jutun, josta kuulette vielä myöhemmin, näihin samaisiin levyihin liittyen.

Multa löytyy jo etukäteen kolme kappaletta tälläsiä levyjä, jotka on ollu kansien kanssa ja ilman kansia koristeena mun huoneessa aiemmin. Oon jo jonkun aikaa miettinyt, että tohon kaapin oviin olis niin siisti saaha tollaset levyt, mutten oo löytäny ees kirppareilta kohtuu edullisia levyjä siihen hommaan. Mutta nyt tää homma ei sitten kustantanu mulle kun muutaman pyöräillessä tulleen hikipisaran ja levyjä kiinni teipatessa lohjenneet kynsilakat. Ja minä niiiin tykkään näistä, tykkäättekös te?

5 kommenttia

  1. aika jees! meillä on miehekkeen kanssa pari ylimäärästä taulukoukkua seinässä kiinni, pitää kysellä malttaisko se antaa jotai omista vinyyleistää niihi roikkumaan :')

    VastaaPoista
  2. Hei! Mulla olis haaste sulle mun blogissani. Ei ole pakko tehdä, jos et halua.

    http://noorahoo.blogspot.fi/2015/08/liebster-awards-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käyn vilkasee ja ottamassa kysymykset talteen niinku kaikista muistaki haasteista joihi mut on haastettu :-)

      Poista
  3. Ihan kiva idea tämmönen vinyylien uusiokäyttö. Itse tosin pidän enemmän niiden kuuntelista, kuin koristeina käytöstä... haha no mutta just nice huone. Joo puhuin siis vinyylilevyistä ja alko hämmentää toi Ip sana liikaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii, no milläpä noita kuuntelis ku ei oo laitetta siihen tarkotukseen :-D ja en nyt ihan ymmärtänyt mikä sua hämmenti..?

      Poista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © KIDULT - Kauneus & Lifestyle
Design by Fearne