facts about me

22. kesäkuuta 2015

Näin uuden blogin kunniaks voitaisiin iskee parit muhun liittyvät faktat tiskiin:
18894227375_7114f286ef_o_2
- Mulla ei oo koskaan ollu mitään lempinimeä. Tosin mun äiti kutsuu mua usein nimellä "inkku". Do not ask me why.

- Olen syntynyt marraskuussa 1997, eli loppuvuodesta (tarkemmin juurikin isänpäivänä) täytän 18 vuotta.

- Synnyin Varkaudessa, muutettiin tänne Kuopioon mun ollessa 4-vuotias.

- Mulla on kolme pienempää veljeä.

- Olen noin 160cm pitkä. Ei päätä huimaa, ei ollenkaan.
19019689871_9fc636ff80_o
- Mulla on ollu silmälasit ihan ala-asteen ekoilta luokilta asti.

- Oon harrastanu cheer-tanssia viis vuotta, lopetin kyseisen lajin reilu pari vuotta sitten.

- En tykkää suunnitella tulevaa, tälläkään hetkellä en yhtään tiedä mitä tulee tapahtumaan tulevaisuudessa esim. sen jälkeen kun valmistun parin vuoden päästä.

- Rakastan kattoo elokuvia ja tv-sarjoja.

- Vihaan stressaamista. Mä ite en stressaa oikeesti käytännössä mistään mutta se, että joku kanssaihminen stressaa jostain ihan hirveesti saa mut käymään kierroksilla.
18990564156_25bb4cda5a_o

10 kommenttia

  1. oi kiva postaus<3 !! täälä kans yks joka katsoo leffoja ja sarjoja iha simona!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 ... juu tais toissa iltanaki vierähtää kevyet viis tuntia saman sarjan parissa :-D

      Poista
  2. Sulla on tosi ihana blogi <3 Tässäki postauksessa oli ihania kuvia ja tekstissäkään ei mitää moittimista! :D

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus ja todella kiva blogi! Tykkään mahdottomasti sun tyylistä kuvata! Sait uuden lukijan! :)
    Mä en yleensä stressaa mistään, mut mun äiti on ihan jäätävä stressaaja ja mulla menee siihen hermot, kun se välillä keskellä yötä juoksee pitkin kämppää ja hermoilee jostain asiasta tai hokee samaa asiaa viikon.. :D

    http://lifewithsallas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D haha tiiän tunteen joskus. tervetuloa mukaan seuraamaan !

      Poista
  4. Ihana blogi ja ihana postaus! :) Vähän jäin kaipailemaan ehkä jopa enemmän faktoja, heh! Ja ihania tässä(kin) postauksessa!

    http://bellaanette.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullapa saattaa ehkä ollakin jatkoa tälle postaukselle luonnoksissa ;-)

      Poista
  5. Tosi kiva postaus, tekee melkein mieli tehdä itsekin tämmönen :-D ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tee ihmeessä, mä ainaki ite tykkään myös lukee muiden tälläsii postauksia :-)

      Poista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © KIDULT - Kauneus & Lifestyle
Design by Fearne