Mua itseäni kiinnostaa hurjasti lukea muiden blogeista mitä tuotteita he käyttävät milloinkin. Mitä päätyy kasvoille aamulla, tai hiuksiin ennen nukkumaan menoa. Voisin mielenkiinnolla lukea vaikka ihmisten jääkaapin sisältö postauksia (näitä itseasiassa taitaa jopa olla olemassa...) 

Ja koska olen varma, että muidenkin sisäiset Ulla Taalasmaat aina välillä herää eloon, niin tällä kertaa te pääsette kurkkaamaan meidän suihkunurkkaukseen ja lukemaan mitä tuotteita mä käytän suihkussa tällä hetkellä, sekä mitä pidän näistä kyseisistä tuotteista. 
shower with me sachajuanKaikki tän postauksen tuotteet on sellaisia, mitä tulee käytettyä oikeastaan joka kerta kun suihkussa käyn. Sachajuanin intensive repair shampoo ja -hoitoaine lähti mukaan Kicksin aleista n. kuukausi takaperin. Oon aivan rakastunut näihin Pakkaus on tosi kaunis ja mun hiukset ei oo pitkään aikaan olleet näin sileät. Pakko tutustua saman merkin muihinkin hiutuotteisiin. Onko kellään kokemuksia?

Pumppupullossa on mun all time favourite kasvoputsari, josta tein postauksen hetki sitten, eli Lacto Linen tuoksuton pesuneste. Viimeisimpänä suihkusaippua, joka mulla vaihtuu aina kun edellinen purkki loppuu. Tällä kertaa käytössä on Bette Boxista tullut Doven suihkusaippua*

cameleo silvershampoo hopeashampooAiemminkin olen mainunnut täällä blogissa olevani tosi laiska rasvaamaan kroppaa. Nivean in shower body milk onkin ollut mulle ihan pelastus! Tätä nopeesti suihkussa joka puolelle vartaloo, huuhtelu ja kuivaus, eikä tartte hetkeekään oottaa imeytymistä tai vetkutella pukeutumisen kanssa. Laiskojen ihmisten pelastus :-D

Mun hiuksien pituuksille tykkään välillä käyttää Cameleon hopeashampoota poistamaan keltaisuutta. Edullisuuden ja suht hyvän toimivuuden takia olen jäänyt käyttämään tätä tuotetta, mutta olisiko teillä suosituksia muista hyvistä hopeatuotteista?

Kasvot kuorin pari kertaa viikossa tällä Freemanin greipin tuoksuisella kasvokuorinnalla. Pakko myöntää, että olen jo monta vuotta tätä samaa tuotetta käyttänyt. Tämä on vaan toiminut todella hyvin mun kasvoilla etten ole viitsinyt vaihtaa pois. Kemialliset kuorintavoiteet kiinnostaisi kyllä, pitäisköhän testata sellaista seuraavaksi?

lush organic shop hair maskJa koska aina löytyy myös pari sellaista tuotetta, joita ei välttämättä tarvitsisi mutta omistaa ne kuitenkin, niin tässä on ne. Lushin Christingle* vartalo hoitoaine. Tää on tosi samantyylinen kuin yllä oleva Nivean tuote, mutta enemmän luksus. Tuote tuoksuu tosi raikkaalta piparmintulta ja jättää iholle kipristelevän kylmän tunteen, vähän niinkuin kylmägeeli tekee. Käytän tätä suht harvoin, mutta joka kerta yllätyn miten paljon oikeasti pidän tästä.

Organic shopin avocado & hunaja -hiusnaamio on suht uus kaveri mun suihkuhyllyssä. Voin kuitenkin täysin sydämin suositella tätä kaikille. Tuoksuu ihanalta, ei sisällä silikoneja, jättää hiukset super pehmeiksi ja maksaa alle 4€! Ihan huippu tuote mun kuiville vaalennetuille pituuksille. 

Mitkä on sun tän hetkiset suosikki tuotteet kylpyhuoneessa? 

*tuote saatu blogin kautta

24 kommenttia

  1. Vitsi nää on kyllä kiinnostavia, täällä yksi utelia Ulla ilmoittautuu :D Voi kun mun suihkunurkka olisi joskus noin siisti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi olla että pientä purkkien uudelleen asettelua harrastin ennenkuin otin nää kuvat.. :-D

      Poista
  2. Itselläkin on mielessä, että voisi kylppärin ja wc:n kosmetiikat joskus käydä blogissakin läpi - pitäisi vaan ehkä ensin siivoilla kaappeja edustuskuntoon xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just mielenkiintosta, kun näkee mitä kaikkee sieltä oikeasti löytyy :-D

      Poista
  3. Ihania purnukoita! Mulla on tällä hetkellä Dermon kuorinta vartalolle suurena suosikkina :) muita satunnaisia kanssa tyhjennyksen alla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla ei olekkaan vartalokuorintaa ollenkaan käytössä tällä hetkellä.

      Poista
  4. Pakko sanoa, että nää postaukset on kyllä kiinnostavia :D Mulla ei kyllä pahemmin pysy mikään käytössä älyttömän pitkään, koska aina kun edellinen loppuu niin otan käyttöön laatikosta uuden testattavan. Ihonhoitotuotteet, hiusnaamiot ja suihkusaippuat (aina lushia!) pysyy aika samoina, mut hoitoaineet, shamppoot ja vartalokuorinnat ainava vaihtuu. Oon aivan rakastanut lushin jasmine essy fluff tai joku tällänen hiusnaamioon (josta kirjoitin mun kuivien hiusten pelastajat postaukseen ;) ) ja tosiaan lushin saippuat, joista nyt käytössä fairy <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin välillä shampoo vaihtuu ja niinkun kirjotin niin suihkusaippua on oikeestaan aina erilainen. En hirveesti oo eroja eri saippuoiden välillä huomannut niin jaksaa kokeilla erilaisia. Lushin saippuat on kyllä ihania <3

      Poista
  5. Nää on kyllä aina mielenkiintoisia postauksia!

    Pitääpä kokeilla tuota hiusnaamiota (josko sillä sais tähän mun leijonanharja+vaalennusprojekti pehkoon jotain tolkkua 😂)

    https://heidi-karoliina-a.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa testata, hintakaan ei ole paha joten paljoa et menetä :-)

      Poista
  6. Tuo Nivean in shower body milk herätti tämän laiskan rasvaajan kiinnostuksen. Voisinkin kokeilla tuota. Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppas hyvä! On tosiaan laiskan pelastus.

      Poista
  7. En ookkaan törmännyt tällaiseen postaukseen vielä, mutta tää oli hyvä ja mielenkiintoinen idea! :)

    VastaaPoista
  8. Mun sisäinen Ulla Taalasmaa heräsi samantien! Tykkään lukea näitä postauksia, oli sitten laukun sisältö, jääkaapin tai jonkin aivan absurdin kohteen sisältö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Sama täällä, kaikki kiinnostaa :-D

      Poista
  9. Anonyymi3/7/17

    Olipa mielenkiintoinen postaus, hyvin toteutettu! :) Ja monia hopeashampoita testanneena suosittelen ehdottomasti Fudgea!

    VastaaPoista
  10. Kiva postausidea!

    Lushin Christingle kuulostaa sellaiselta, mitä haluaisin testata :) Minun kylpyhuoneestani löytyy eniten erilaisia color maskeja ja sävyteshampoita, olen ehkä vähän koukussa niihin. Atooppisen ihon vuoksi suosin Sebamedin pesuaineita, shampoot ja hoitoaineet ovat yleensä Tigin ja KC:n.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tigiä tai KC:tä en olekkaan testannut koskaan, ehkä seuraavaksi :-)

      Poista
  11. Haha muakin kiinnostaa aina tällaiset postaukset! :D Multa löytyy kylppäristä todella sekalainen sakki tuotteita, mutta nyt olen päättänyt vähän karsia niitä ja ostaa uusia vasta, kun edelliset on käytetty :) Noi sun mainitsemat Sachajuanin tuotteet vaikuttavat kiinnostavilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin pieni purkkien tyhjennys prosessi meneillään, noiden postauksessa mainittujen lisäksi avaamattomia tuotteita löytyy kaapista jonkin verran ja ne pitäis saada käytettyy pois tän elämän aikana...:-D

      Poista
  12. Ihan parhaita tämmöset postaukset! Tykkään kans tosi paljon lukea näitä! Tein myös itse blogiini samanlaisen :)

    http://emmelemzi.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menempäs lukemaan sun postauksen heti seuraavaksi!

      Poista