2

Vihdoin! Voin ylpeänä itsestäni kertoa, että valmistuin merkonomiksi ja vieläpä stipendin kera! Huippua saada itselleen ammatti, jonka alla pääsee sitten myös työskentelemään. 

Vietin amiskassa yhteensä neljä vuotta, joista kaksi ensimmäistä olin sosiaali- ja terveysalalla. Kun tajusin, ettei se ole mun juttu sain onnekseni heti opiskelupaikan viereisestä rakennuksesta ja liiketalouden alalta. Nyt on kaksi vuotta niitä opintoja takana ja voin sanoa, että tää on mun juttu niiiiin paljon enemmän. Vaikka moni muukin tähän "siwan kassa" -ammattiin valmistuu, niin mä voin ainakin olla itsestäni ylpeä, enkä vähättele ammattiani, itseäni tai osaamistani yhtään!

Nyt edessä on välivuosi. Kesän todennäköisesti lomailen ja sitten syksyn tultua ryhdyn punnitsemaan erilaisia vaihtoehtoja ja tekemään sitä mitä mieli tekee. Pieniä ajatuksia mulla ehkä tulevasta saattaa jo olla, mutta nyt ei oo vielä niiden aika. Nyt on loman aika!

3

Onnea kaikille muillekin valmistuneille! 

8 kommenttia