SÖPÖT RAAKASUKLAAT HELPOSTI + ARVONTA

19. kesäkuuta 2017

Kaupallinen yhteistyö: FitnessFirst
raakasuklaan  valmistus
Oon paljon kuullut ja lukenut juttuja raakasuklaista, mutten vielä ollut ehtinyt niitä maistamaan. Mä pääsin kuitenkin tutustumaan raakasuklaa maailmaan, kun postiin kolahti FitnessFirst tilaus. Heiltä löytyy monipuolisesti ja edullisesti kaikenlaisia luomuruokia, superfoodeja ja jopa luonnonkosmetiikkaa! Kaikille löytyy varmasti jotakin.

Mun tilaukesta löytyi Foodinin raakasuklaan valmistuspaketti* jossa on mukana pretty much kaikki mitä tarvii, että voi itse valmistaa raakasuklaata. Paketti sisältää kaakaomassan sekä kuivattuja marjoja suklaiden maustamiseen ja koristeluun. Ja jotta suklaista tulisi super nättejä niin mukana on sydämen muotoiset uudelleen käytettävät muotit sekä ohjeet miten homma käytännössä onnistuu. 

foodin raakasuklaatTässä ei kyllä voi mennä mitenkään pieleen. Valmistus onnistuu vaikka silmät sidottuina:
- Kaakaomassa sulatetaan vesihauteessa. 
- Sulatettu massa valutetaan muotteihin. Itse käytin tässä lusikkaa apuna ja hyvin toimi. 
- Kannattaa tässä vaiheessa kevyesti napauttaa muottia pöytää vasten, niin turhat ilmakuplat karkaa pois ja suklaista tulee kauniimpia. 
- Päälle ripotellaan kuivattuja marjoja oman maun mukaan. Itse laitoin myös FitnessFirst:n kookoshiutaleita* ja voin sanoo, että niistä tuli super hyviä! 
- Sitten vaan suklaalla täytetyt muotit jääkaappiin reilu puoleksi tunniksi ja valmista on! Suosittelen myös säilyttämään nää herkut jääkaapissa, niin pysyvät freeseinä ja kauniina.

Mä rakastan tälläistä pientä näpertelyä, leipomista ja herkkujen tekemistä! Näiden suklaiden teko oli oikeasti kivaa ja sain mielestäni nättejä herkkuja aikaan. Makukin oli oikein suussa sulava. Ja jotta te lukijat ette aivan jäisi näppejänne nuolemaan, niin järjestin postauksen loppuun arvonnan ;-)
raakasuklaa ohje 2 ARVONTA 19.6. - 25.6. KLO 15.00
Arvon yhden samanlaisen Foodinin raakasuklaan valmistuspakkauksen* joka pitää siis sisällään kaiken mitä tarvitset tälläisten söpöjen sydämen muotoisten herkkujen valmistamiseen. 

Kuinka osallistua?
1. Kommentoimalla tätä postausta, esimerkiksi kertomalla oletko koskaan aiemmin maistanut tai itse tehnyt raakasuklaata.
2. Saat yhden lisäarvan jos tykkäät K I D U L T -facebook sivusta. Pääset tykkäämään sivupalkin kautta tai klikkaamalla tästä. Kerrothan kommentissa lisäarvasta.

Muistattehan laittaa mukaan sähköpostiosoitteen, niin saan arvonnan päätyttyä voittajaan yhteyden. Paljon onnea arvontaan kaikille!

*mainoslinkki, tuote saatu blogin kautta

58 kommenttia

  1. Kaupasta on tullut ostettua valmiina, mutta olisi kiva kokeilla itsekin tehdä! :) Mukana yhdellä arvalla!
    paulina.oittinen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Olen kokeillut raakasuklaan valmistusta, tykkäsin. Mukana kahdella arvalla.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  3. Nam! En oo saanut aikaiseksi tehdä itte raakasuklaata, mutta se on ollut bucket listillä jo ikuisuuden. :D Tykkään facessakin. :)

    www.charlottaeve.com

    VastaaPoista
  4. OOOH MULLE!! Aina halunnu kokkeilla mut ei oo saanu aikaseks :D

    Tykkään myös fbssä, joten lisäarpakin mulle.

    Sä varmaan tavoitat mut helpoiten whatsapissa ....

    VastaaPoista
  5. Kerran vuosia sitten kokeilin tehdä itse, ja epäonnistuin. Ehkäpä nyt uusi yritys. Yhdellä siis mukaan!

    hippohiiri at gmail.com

    VastaaPoista
  6. Aivan ihanat ja herkullisen näköiset kuvat!
    Oon suklaan hyvä ystävä, mutta raakasuklaata ei ole kyllä tullu ikinä maistettua. Oon myös olettanut et raakasuklaan teko itse olis hiukan haastavaa, mutta tuo kuulostaa todella helpolta ja yksinkertaiselta :D Tykkään facebookissa :3

    funnyseppa@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Olen maistanut mutta en ole itse kokeillut =) raaka-aineetkin ovat aika kalliit...niina.koistine@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Monesti on tullut maisteltua raakasuklaata :) Itse en kuitenkaan ole sitä tehnyt ja se onkin to-do-listalla ollut jo pitkään. Eli arvontaan mukaan, yhdellä arvalla.
    talviuninalle(at)gmail.com

    VastaaPoista
  9. Kerran olen itse tehnyt ja lisäksi kaupasta ostanut monet kerrat :) Hyvää on! Mukana kahdella arvalla :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  10. Mukana yhdellä arvalla, en ole koskaan kokeillut raakasuklaan valmistusta!

    Arvontaan: raparperikilpikonna(at)gmail.com

    VastaaPoista
  11. Hauska sattuma, sillä tein juuri eilen raakasuklaata lahjaksi saamallani Cocovin setillä! :D Se oli ensimmäinen raakasuklaakokeiluni, mutta ei varmasti viimeinen. Suloisen näköisiä noi tekemäsi sydämet :)

    beautyblogdivine(at)gmail.com

    VastaaPoista
  12. En ole itse tehnyt, mutta tykkään kyllä raakasuklaasta.
    Fbtykkääjänä mukaan lisäarvalla.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Tykkään raakasuklaasta, mutten koskaan ole sitä itse vielä tehnyt! Kaksi arpaa. :) emilia_ho@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Olen tehnyt pikaista ns. raakasuklaata sekoittamalla, raakakaakaojauhetta, sulaa kookosöljyä, steviaa, suolaa ja macaa. Oikeaa raakasuklaata en kuitenkaan ole kokeillut.

    VastaaPoista
  15. Hyvä ystäväni on taidokas keityiöihminen. Hänen valmistamaa raakasuklaata olen päässyt maistelemaan. Ehkä nyt olisi minun vuoroni tarjota hänelle?

    Mukana kahdella arvalla.

    tanja.dahlstrom@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  16. Siskon tekemää raakasuklaata olen maistanut, todella hyvää! Itselläkin ollut aikomuksena pitkään tehdä itse, tiedä jos arpaonni suosisi :) Mukana siis kahdella arvalla!

    rroosasa@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Olen kyllä maistanut kaupan raakasuklaata, mutta itse en ole vielä päässyt tekemään :) Kahdella arvalla mukana!

    cloudberryshake (at) gmail.com

    VastaaPoista
  18. En oo ikinä kokeillut, joten olisi tosi hauska kokeilla tehdä noita :)

    Sina.viola@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. En ole vielä maistanut, mukaan kahdella arvalla =)!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Kyllä, ostan sekä valmiita suklaita, että teen välillä itsekin :) Itse tehty on kyllä melkeen parasta, suosikkina ehkä hasselpähkinätahnalla täytetyt raakasuklaat jotka maistuu ihan geishalle <3 Viimeksi tein kahvilla maustettua suklaata ja loistavaa oli sekin! nannau@luukku.com

    VastaaPoista
  21. Mukana kahdella arvalla, olen joskus maistanut. Voisin maistaa uudelleenkin :P
    hilsan@luukku.com

    VastaaPoista
  22. Kahdella mukana. En ole itse tehnyt, mutta aina maistanut, kun on tarjottu. Herkkua.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Ihana palkinto. Olen kyllä maistanut raskasuklaata ja tykkäsin kovasti. Itse en kyllä ole (vielä) tehnyt. mummolta@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Olen maistanut monesti, mutten ole vielä päässyt itse tekemään. Olen mukana kahdella arvalla! :)

    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Olen maistanut kerran :) Kahdella mukana.
    matsalikka@gmail.com

    VastaaPoista
  26. Olen sekä maistanut että tehnyt. Mukaan yhdellä arvalla!
    Tiina
    miumiu83 at gmail.com

    VastaaPoista
  27. Hennajenniina
    Yhdellä arvalla osallistun, olen maistanut kaksikin eri kertaa raakasuklaata, pidin kovasti mutten ole itse vielä saanut tehdyksi. Kovasti kyllä kiinnostaa tehdä vielä jonain päivänä.

    henna.holappa1@luukku.com

    VastaaPoista
  28. Olen saanut lahjaksi, joten maistanut olen :) En ole vielä uskaltautunut tekemään itse. Mukana yhdellä.
    ellijapii@gmail.com

    VastaaPoista
  29. En ole maistanut enkä tehnyt.:) Mukaan yhdellä!
    sinitiiainen@gmail.com

    VastaaPoista
  30. En ole maistanut :)
    nannaliini10@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Mukana yhdellä arvalla!
    On tullut itsekkkin väsättyä :)

    pinja.pylvas@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. En ole aiemmin maistanut!
    Mykramilla(at)gmail.com

    VastaaPoista
  33. Nam! Raakasuklaa on herkkua ja maistuu aina! Kiitos arvonnasta :)
    susamaikki a luukku.com

    VastaaPoista
  34. Olen joskus tehnyt ja on kyllä hyviä! Pitäisi tehdä useammin, mutta oon liian laiska:D

    Kaksiyhdenhinnalla@gmail.com

    VastaaPoista
  35. en ole vielä maistanut ja tykkään fb sivuista , 2 mukana <3 pkkirsi@suomi24.fi

    VastaaPoista
  36. on ole koskaan maistanut,kamarainenmerja@suomi24.fi

    VastaaPoista
  37. On hyvää, pidetään peukkuja.

    timo.hattunen@outlook.com

    VastaaPoista
  38. En ole kokeillut mutta syönyt kyllä veljen valmistamaa raakasuklaata :) Käyty tykkäämässä sivustasi Facebookissa, eli mukana kahdella arvalla /
    Jessica R.
    scorpio-222@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Kerran olen kokeillut valmistaa raakasuklaata, mutta se ei oikein onnistunut :D Joten tämä vois olla kiva!
    maikinposti8@gmail.com

    VastaaPoista
  40. Olen maistanut, mutta en ole itse tehnyt.
    Kaksi arpaa.
    nina.blomster@gmail.com

    VastaaPoista
  41. En oo vielä kokeillut, mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  42. Olen maistanut raakasuklaata, mutta olisi kiva tehdä sitä itse - ehkä jopa lasten kanssa.

    VastaaPoista
  43. En ole vielä kokeillut mutta haluaisin! Tykätty myös facebookissa joten 2 arpaa :)

    saraapellusa@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Enpä ole vielä kokeillut, mutta hauska olisi kokeilla. Myös lisäarvalla mukana.

    mariannekau @ hotmail.com (poista välilyönnit)

    VastaaPoista
  45. en ole koskaan itse tehnyt mutta kerran maistoin valmispatukkaa ja hyvää oli.
    mukana 2 arvalla tykätty facebookissa

    jessicalonnberg@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Mukana yhdellä arvalla! En ole maistanut koskaan, en tiedä mikä olisi hyvä pakkaus kun valikoimaankin riittää, jospa tämä olisi hyvä.
    -Airiina-

    aiholapp at uusikaupunki.fi

    VastaaPoista
  47. En ole koskaan maistanut. + lisäarpa. jesku_91@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. en ole maistanut enkä tehnyt :) äidilleni lahjaksi, tykätty myös facessa. kloarts(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  49. En ole koskaan kokeillut raakasuklaan valmistamista, mutta haluaisin kyllä - raakasuklaa on aivan ihanaa :)
    iirkka@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Ihania kuvia! Juu, piti juurikin tänään käydä ostamassa valmistuspaketti, mutta kävi köpelösti ja minun piti tulla litimärkänä ja viluissani kotiin. Nyt odotellaan, sairastutaanko tässä... 2 arpaa

    Oonjustiina@gmail.com

    VastaaPoista
  51. En ole vielä kokeillut mutta aion kyllä tota herkkua vielä tehä arja.jylha@hotmail.com

    VastaaPoista
  52. Kahdella arvalla mukana! En ole koskaan tehnyt enkä maistanut raakasuklaata, olisi kyllä kiva kokeilla :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Kerran olen ollut mukana, kun siskoni teki raakasuklaita, mutta ne menivät ihan plöröksi kun eivät jähmettyneet kunnolla. Tällä paketilla voisimme kokeilla yhdessä uudestaan. Olen mukana kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  54. En ole ikinä tehnyt mutta olen maistanut :)
    Kahdella arvalla mukana

    sannariina.sivula@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Ei ole vielä tullut maisteltua vaikka juttua olen kuullut, että terveellistä on ja hyvää.
    Osallistun arvontaan.
    PeeHoo

    peholapp(at)uusikaupunki.fi

    VastaaPoista
  56. Kerran olen raakasuklaata tehnyt. Se ei ollut kovin makoisaa, mutta varmasti siitä saisi parempaakin. Mielelläni siis kokeilisin uudestaan! :) hiltuha(at)gmail.com

    VastaaPoista
  57. olen maistanut mutta en ole vielä itse valmistanut :-)
    ansode@gmail.com

    VastaaPoista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne