JEFFREE STAR ★ MANNY MUA: ECLIPSE

13. huhtikuuta 2017

Huippua torstaita kaikille! Lupailin postausta tästä tuotteesta instagram storyssa jo eiliselle, mutta koska eilisen aamun testailut ei ihan vakuuttaneet mua, niin testasin tätä tuotetta vielä tänään uudelleen ja nyt täällä ollaan!
jeffree star x manny mua skin frost eclipse review
Kyseessä on siis Jeffree Star Cosmeticsin ja kauneustubettaja Manny MUAn yhteistyössä suunnittelema skin frost sävyssä Eclipse. Tämän highlighterin lisäksi julkaistiin kaksi nestemäistä huulipunaa sävyissä Daddy ja I'm shook, mutta itse en kokenut tarvitsevani niitä. Noi tuotteet lanseerattiin lauantai iltana suomen aikaan kahdeksalta, ja oletkaunis.fi sai tuotteet myyntiin samaan aikaan, kuin mitä virallinen lanseeraus oli -- pikkasenko siistiä! Ja toimitus oli ihan super nopea! Paketti lähti matkaan heti maanantaina ja tiistaina hain sen automaatista itelleni. 

jeffree star vegan cruelty freejeffree star x manny mua skin frost eclipseAiemmin tuotteiden julkaisu videolta pistin mieleeni tän skin frostin ja Daddy sävyisen huulipunan, joista sitten päädyin tilaamaan vaan tän upean highlighterin. Pakkaus on tyylikäs mattamusta, jossa oleva logo on tuollainen eri väreissä loistava holo. Sisällä on myös super iso peili. Vielä hieman mietin tota Daddy huulipunaa, mutta se taitaa olla liian saman sävyinen KathleenLightsin PointZeron kanssa, jonka jo omistan. 

manny mua skin frost eclipsejeffree star x manny mua skin frost eclipse swatchKuten kuvista näkyy, niin Eclipse on sävyltään aivan upea nude. Sävy ei ole oikeastaan kylmä eikä lämminkään vaan jotain siltä väliltä. Postauksen alussa sanoin, että ensimmäinen testaus ei aivan vakuuttanut minua, mutta kun annoin tälle toisen mahdollisuuden ja pyörittelin sivellintä ihan rohkeasti pitkin tuotteen pintaa, niin sävyä alkoi jo lähteä irti huomattavasti paremmin. Fallouttia tästä lähtee ihan hurjana, eli sellasta pientä hilettä karisee pitkin rinnuksia... not nice.

Kasvoilla sävy ei juurikaan mun omasta ihonsävystä erotu ja suoraan edestäpäin katsottuna highlighterista ei ole tietoakaan mutta oottakaahan kun profiili muuttuu sivulle ja valo osuu kasvoille -- boom! Tällä saa todella helposti aikaan kevyen ja luonnollisen lopputuloksen tai sitten sellaisen, että naapurit sokaistuu hississä, kun katsoo sun suuntaan. Kulmaluun, nenän tai amorinkaaren korostukseen tätä en kuitenkaan tykkää käyttää, lopputulos on liian hileinen, tuotetta ei saa niin kivasti laitettua kuin poskipäille.

Mulla ei oo mitään tän tyylistä / sävyistä entuudestaan, joten aivan super lisä mun kokoelmiin! Pienen alku pettymyksen jälkeen oon erittäin tyytyväinen sijoitukseeni! Valitettavasti tällä hetkellä tämä skin frost on loppuunmyyty oletkaunis.fi -verkkosivuilta, mutta huhuja restockista on jo kuultu ;-)


Tilasitko sä mitään JFS x Manny MUA yhteistyömallistosta? 

8 kommenttia

  1. En tilannut enkä uskalla mennä katsomaan :D tää on kyllä upea, onkohan mulla edes tuon väristä highlighteria...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en suosittele menemään, koska aika äkkiä se sieltä ostoskoriin jotenkin kummallisesti päätyy.. :-D

      Poista
  2. Jeffree Star ylipäätään henkilönä on ehkä sellainen mistä on niinkään välitä, mutta en voi kieltää eikö tuotteet itsessään kiinnosta. En välttämättä tästä yhteistyöstä tule mitään itselleni hankkimaan, mutta mahdollisesti vielä joskus jotain muuta valikoimasta.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos jotain tahdot kokeilla, niin niille liquid lipstickeille kannattaa antaa mahdollisuus! :-)

      Poista
  3. On kyllä kaunis! Mun odottelee vielä tuossa, että saisin sen kuvattua ja tänään pääsen vihdoin kokeilemaan meikissä ja swatchailemaan, jes! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah perus me bloggaajat, ku pitää tuotteet kuvata aina ennenkun pääsee niitä käyttämään :-D

      Poista
  4. Harmi ettei tän laatu näytä yltävän originaalien Skin frostien tasolle :/ sävyhän on upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itellä ei oo muista kokemusta mut oon kuullu, että ei oo esim. ice coldiin verrattavissa ollenkaan... Mutta toimii kuitenkin ja sävy on kyllä tosiaan upea!

      Poista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne