bette box huhtikuu 2017

Tänään on vuorossa kuluneen kuukauden, eli huhtikuun Bette Boxin* esittely. Boxi sisälti viisi täysikokoista tuotetta. Mukana ei siis ollut yhtään näytteitä tai matkakokoja, josta itse pidin todella paljon!


Mun suosikiksi nousi ehdottomasti Lumenen Nordic Chic solo-luomiväri sävyssä 8 Ennen auringonnousua. Juuri sellainen kiva vaaleanpunainen sävy jota olin hieman kaivannut kokoelmiini. Pakko kuitenkin sanoa, että tuon koostumus tai pigmentti ei ehkä ole parhaimmasta päästä. Sen lisäksi pidin paljon Eyeluren 107 Lenghtening tekoripsistä, vaikka niitä ei tulekkaan itsellä käytettyä lähes koskaan, niin on kiva omistaa pari joiden avulla voi tarvittaessa tehdä lookistaan näyttävämmän. 

Yllättäjänä oli Herbinan Lip Candy -huulivoide. Aluksi tuotteen nähtyäni olin varma, etten tule siitä pitämään. Pakkaus on juuri sellainen viistomaisella aplikaattori kärjellä varustettu tuubi, millaisessa kaikki ala-aste iän huulikiillot oli. Innostuin kuitenkin testaamaan sitä ja uskon, että tulee kyllä käytettyä ajan mittaan aina kun huulet on hieman kuivemmat.

Mun vähiten lempparit tästä huhtikuun boxista oli Ziajan vuohenmaito kasvovoide sekä Schwarzkopfin Gliss shampoo. Kasvovoide oli mielenkiintoinen testattava itselle tuntemattomalta merkiltä, mutta jäi omaan makuun aivan liian rasvaiseksi kasvoille. Shampoo puolestaan sisältää silikonia ja tuoksuu todella voimakkaalta, joten sekin jäi tuonne hyllylle odottamaan sellaista kertaa, kun mun vakkari shampoo loppuu ja jostain syystä en oo sitä muistanu kaupasta ostaa. Perus hyvä hätävara varmasti. 

Huhtikuun Bette Boxin* tuotteiden yhteisarvo oli n. 42€. Mulle itselle jäi positiivinen fiilis tästä boxista, innolla odotan taas mitä seuraava pitää sisällään! 

Vielä tämän päivän ajan saatte Kevät10 koodilla -10% alennusta Bette Boxin* tilauksesta!
Eli ehditte saamaan kesäkuun boxin, joka sisältää viisi täysikokoista tuotetta! :-)

*mainoslinkki, tuote saatu blogin kautta

10 kommenttia

  1. Mulle tuli tuo Lumenen luomiväri samassa sävyssä ja vaikken siihen heti ihastunutkaan niin olen käytössä huomannut olevan todella kätevä, juuri tuon sävyinen solonappi minulta uupuikin :) Muita ajatuksia voi vilkuilla blogin puolelta: https://blingershimmer.blogspot.fi/2017/04/bette-box-huhtikuu-2017.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun pitää testailla tota vielä vähän enemmän, sävy on kyllä tosi kiva :-)

      Poista
  2. En tiiä mikä tuoteähky itellä on mutta en yhtää jaksanu innostua tästä boxista. Iha jees kaikki tuotteet mut ei mitää sellasta wow-fiilistä tullu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä seuraava boxi on sitten enemmän sun mieleen! :-)

      Poista
  3. Ihan jees boksi, mutta ei mitään sellaista, mikä olisi saanut innostumaan yhtään enempää. Luomiväri mulla oli jo ennestään saman sävyisenä ja tuollaiset tuubihuulikiillot ei yleensä oo mun juttu. Ripset oli kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ripset oli kyllä kiva yllätys! :-)

      Poista
  4. Mullekaan ei tästä tullut wow-fiilistä, ehkä hieman mitäänsanomaton kun aika moni tuote jäi käyttämättä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä luulen, että oma positiivinen fiilis jäi just sen takii, kun oli vaan täyskokoisia tuotteita. Vaikkei kaikki mullakaan käyttöön pääse.

      Poista
  5. Tämä boksi oli kategoriaa ihan kiva, shampoo oli ehkä mieluisin. Lumenen luomiväristä ja Ziajan voiteesta tuossa concentrate-versiossa en oikeen tykännyt. Normaali versio tuosta voiteesta on sensijaan tosi hyvä! Propsit kuitenkin täysikokoisista tuotteista!

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä tämä boksi oli tosi kiva :D Paljon ihan jänniä tuotteita. :)

    VastaaPoista