HEI HEI MITÄ KUULUU?

30. maaliskuuta 2017

Milloinhan olisin viimeksi päivitellyt tänne arkielämäni kuulumisia? No, mutta pitkästä aikaa se tuntuu järkevältäkin, koska onhan tässä tapahtunut aika paljon kaikkea.

1

Ehkä isoin asia mitä täällä blogin takana on tapahtunut, on se että sain kämpän ja muutin omilleni. Joskus aiemmin muistaakseni jossain höpöttely postauksessa kerroin muuton olevan tavoitelistalla viimeistään sitten, kun saan koulun päätökseen. No, se tapahtui hieman aiemmin ja aika nopeasti tapahtuikin. Tammikuun lopulla sain tietää mahdollisesta asunnosta ja helmikuun ekalla viikolla mulla oli jo avaimet kädessä. Todella iso muutos elämään, mutta onneksi mun ei ole tarvinnut selvitä kaikesta yksin, koska muutettiin tähän yhdessä poikaystäväni kanssa. Tuntuu pirun hyvältä, kun ei enää tarvitse matkustaa yli sadan kilometrin matkaa viikonloppuina, eikä odotella useita viikkoja seuraavaa kertaa kun toisen näkee. Kaukosuhde, sure not my thing.
2
Tässä ollaan opeteltu elämään yhdessä uudessa kodissa. Aika karultahan tämä vieläkin näyttää, mutta pikku hiljaa hyvä tulee. Saatiin vihdoin ja viimein meille sohva, sitä saikin odottaa useamman viikon. Varmasti jotain sisustus juttuja tulen jakamaan myös teille, kunhan saan kaiken jokseenkin asettumaan paikoilleen ja näyttämään hyvältä.

Saan vihdoin myös koulun päätökseen nyt keväällä ja voin sitten kirjaimellisesti huokaista helpotuksesta, kun mulla on merkonomin paperit kädessä. Nyt viimeisen työharjoittelun ohella mulla on jonkin verran vapaata aikaa, ja ajattelinkin ehkä ryhdistäytyä tämän blogin suhteen. Tahdon todella saada aikaan jotain mistä voin olla ylpeä. Tykkään edelleen hirmusesti tästä hommasta näin useamman vuoden jälkeenkin, joten miksi lopettaisin? Joten stay tuned, aika kivoja ideoita mulla on mielessä!

3

Mitä sulle kuuluu? 
Heitä mulle joku postausidea, jos sullon jotain mielessä! 

4 kommenttia

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne