BETTE BOX 02/2017

3. maaliskuuta 2017

Kaupallinen yhteistyö: Bette Box
bette box helmikuu 2017Pitkästä aikaa taas täällä! Sen kummempia selittelemättä mennään suoraan asiaan, eli helmikuun Bette Boxiin*.  Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tällä kertaa, olen ehtinyt tutustumaan tuotteisiin hieman pidempään ja paremmin, joten pelkän esittelyn lisäksi saatte hieman minun mielipiteitäni näistä tuotteista :-) 

bette box helmikuu 2017 HELEINEnsimmäisenä ehkä koko boxin mieluisin tuote. Heleinin biotiini ravintolisä tuli oikein tarpeeseen. Tälläisen testaaminen on pyörinyt mun mielessä jo tovin ja tästä oli hyvä aloittaa. Purkissa on 60 tablettia ja niitä otetaan yksi per päivä. Tabletit sisältää biotiinin lisäksi kysteiiniä, sinkkiä ja c-vitamiinia. Tabletit on ihania vaaleapunaisen/helmiäisen sävyisiä. Vielä ei ole hirmuisesti tuloksia näkynyt, mutta katsellaan mitä tulee tapahtumaan! 

bette box helmikuu 2017 NIVEAbette box helmikuu 2017 NIVEA 2Tämä Nivean silmänympärysvoide nousi aivan mun lemppariksi! Oon hieman laiskistunut kouluaamuina (valmistuminen lähestyy, ehkä se selittää) ja meikkaaminen on vähentyny huomattavasti. Tätä oon kuitenkin melkein joka aamu jaksanut tuputella silmien alle ja oon huomannut, että katse kirkastuu mukavasti. Toi sävy sulautuu omaan ihonsävyyn hyvin ja peittää tummuutta silmien alla. Pitkällä käytöllä tän pitäisi myös vähentää ryppyjä mutta eihän mulla sellaisia ole *insert information desk person emoji here*... 

bette box helmikuu 2017 LUMENE RIPSIVÄRIHieman kummastuin tämän Lumenen ripsivärin kohdalla, koska myös tammikuun Bette Boxissa oli ripsiväri. Mun harmikseni tää ei taaskaan ollut vedenkestävä, joten it's a no go for me. Plussaa kuitenkin siitä, että ovat laittaneet tälläisen kalliimman uutustuotteen mukaan.

bette box helmikuu 2017 TESTIKOOT
Boxissa oli myös kaksi testikokoista tuotetta. Avènen micellar vesi sekä schwarzkopfin suihkutettava hoitoaine hiuksille. Molemmat näistä oli aivan huippuja tuotteita! Aiempaa kokemusta micellar vesistä mulla ei ollut, mutta tykkäsin tosta tosi paljon meikinputsauksessa. Hiuksien hoitoaine puolestaan piti sähköisyyden hyvin poissa hiuksista ja pehmensi mun koppuroita latvoja. Vahva suositus siis näille molemmille.

Näiden tuotteiden lisäksi boxissa oli Palmoliven uutuus deodorantti (1,95€), joka pääsi suoraan äitini käyttöön, koska mä itse en ns. tavallisia marketti dödöjä käytä ollenkaan, sekä tuoksunäytteet Zadig & Voltairen miesten ja naisten tuoksuista.

Kuukaudessa 16,90€ maksavan Bette Boxin arvo oli helmikuussa siis yhteensä n. 65€  Kaiken kaikkiaan oikein kelpo laatikko, voisin jopa sanoo että parempi kuin tammmikuun boxi. Maaliskuun boxin pitäisikin tulla jo aivan pian, sitä odotan innolla koska tuotteet on tuttujen bloggaajien valitsemia, joten eihän siellä voi olla kuin huippuja juttuja, eikö niin? Huhtikuun Bette Boxissa* puolestaan tulee olemaan viisi täysikokoista tuotetta! Hyvältä kuulostaa!


*mainoslinkki, tuote saatu blogin kautta 

10 kommenttia

  1. Bette Boxin alkutaival on ollut enemmän kuin lupaava, joten ehdottoman mielenkiinnolla odotan jatkoa :) (oma helmikuun boxipostaukseni löytyy muuten täältä: https://blingershimmer.blogspot.fi/2017/02/bette-box-helmikuu-2017.html :))

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva oli helmikuun boksi myös mun mielestä. Oma suosikkini taisi olla Avénen toner, joka oli vaihtoehtoinen tuote. Lumenen ripsari ei valitettavasti mun ripsillä toimi lainkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kuulinkin että jotkut olivat saaneet tuon tonerin (sinänsä hieman epäreilua.. :-D), itseä olisi myös se kiinnostanut.

      Poista
  3. Ihania sun kuvat! :) mulle tuli maaliskuun Bette Box jo tänään, oli kyllä todella hyvä boksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä odottelen vielä omaani, jospa se huomenna jo tulisi :-)

      Poista
  4. Itsekin olen ollut tosi kiinnostunut tuosta biotiini / ravintolisästä! Ois kiva kuulla sit vaikka kokemuksia tosta et toimiiko se! :-)

    VastaaPoista
  5. Tuon boxin olisin ehdottomasti voinut ottaa kokeiluun! Bettebox on kyllä ollut älyttömän lupaava, pitää ehkä harkita sen laittamista tilaukseen ! :)

    www.elinaeveliinaa.com

    VastaaPoista
  6. These are such great ideas! I'll definitely be trying some. You will like to see more fun from here.

    VastaaPoista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne