GIVEAWAY: NYX ULTIMATE SHADOW PALETTE

Sunday, November 6, 2016

yhteistyössä eleven
nyx ultimate shadow palette cool neutrals 3
nyx ultimate shadow palette cool neutralsMoikka! Tein parisen viikkoa sitten meikkilook postauksen yhteistyössä elevenin kanssa. Nyt tämä yhteistyö saa hieman jatkoa, nimittäin on aika hemmotella teitä lukijoita! Blogini yksivuotissynttärit menivät joku aika sitten sekä lukijoita on aivan pian huikeat 200, joten mikseipä juhlistettaisi näitä asioita arvonnan muodossa! Saan arpoa jollekkin teistä ihanista tälläisen Nyxin ultimate shadow -luomiväripaletin. Jos et ole vielä tuota mun aiempaa postausta nähnyt, niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa millaista jälkeä juurikin tällä mun Cool Neutrals -paletilla saa aikaan. Mutta eiköhän mennä suoraan itse arvontaan ja kuinka siihen pääsee mukaan!

ARVONNAN OHJEET :
1. Klikkaa elevenin sivuille tästä ja valitse itsellesi mieluisen sävyinen Ultimate shadows -luomiväri paletti. Kirjoita sävy sähköpostiosoitteesi kera kommenttiin ja olet mukana arvonnassa! Voit myös halutessasi perustella, miksi valitsit juuri sen sävyn.

2.  Jos olet blogini lukija saat lisäarvan, kun mainitset siitä kommentissa Myös uudet lukijat voivat saada lisäarvan.

Arvonta päättyy viikon päästä, eli 13.11. klo 20.  Onnea arvontaan kaikille

64 comments

  1. Smokey

    miljahyo@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Cool neutrals
    osuomi99@gmail.com

    ReplyDelete
  3. smokey

    helmi.soppela@hotmail.fi

    ReplyDelete
  4. Oon blogisi lukija & mieluisin paletti olisi ehdottomasti cool neutrals! En tosin itselleni sitä, antaisin siskolleni lahjaksi! :p

    kiiainna@gmail.com
    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Smokey! :)

    Iinajasminalexandra@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Smokey on noista se oma lemppari :) Lukijana mukana!

    nora.adler@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Cool neutrals
    Olen lukija:)
    Maria.h94@hotmail.fi

    ReplyDelete
  8. Olen lukijasi, ja säyvksi valitsen Smokeyn!

    hanna-heiskanen@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Cool neutrals♡

    Olen lukija. :)
    emmiinaeleonoora@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Smokey, aivan ihania sävyjä ja käytännöllisiä, en tykkää räväköistä silmämeikeistä :D
    Olen lukija bloglovinin kautta!
    anneheikkinen@hotmail.fi

    ReplyDelete
  11. Cool neutrals :)
    minuhno@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Smokey ja olen lukijasi bloggerin kautta :)

    jk90@windowslive.com

    ReplyDelete
  13. Cool neutrals, satunnainen lukija.
    julia.jerkku@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. cool neutrals, ja olen lukija ♥

    ReplyDelete
  15. Cool neutrals ^^
    Ja seuraan sun blogia!

    juulia.pirttisalo@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Smokey, Sanja.Luolamo@roiedu.fk

    ReplyDelete
  17. Smokey on noista oma lemppari. Olen myös lukijasi. :)

    Marskioo@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. smokey paletti vei mun sydämen etenkin noiden kultaisten ja tummanpunaisen värien takia :) oon blogin lukija!

    ilona.korhonen@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Smokey! Ihanan neutraali, mutta kivasti myös piristäviä sävyjä! <3

    Ja oon sun lukija! ;)

    milla_harju1996@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Brights, koska välillä pitää uskaltaa olla rohkea ja kokeilla vähän jotain uutta!
    auroraxbecca@hotmail.com
    & olen blogisi lukija :')

    ReplyDelete
  21. Smokey ! :) marianne.se(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Oon myös siis jo vanha Kudultin lukija!! :D

    ReplyDelete
  23. Brights on mun lemppari noista, pitkän harkinnan jälkeen.
    Olen blogisi lukija

    ahokas.emilia@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Oi ihana paletti! Valinta smokey :) Lukijana oon <3

    saija.ritamaki@hotmail.fi

    ReplyDelete
  25. Smokey näyttää mielenkiintoisimmalta 😊 Ja varmasti laitan bloglovinissa blogisi myös seurantaan, kun ensimmäistä kertaa tänne nyt löysin 👍🏻

    anni.savol@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Smokey on kans mun lemppari ja lukijana ollaan! :-)

    inkapietila@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Cool neutrals :)

    hillakhei@gmail.com

    ReplyDelete
  28. brights ois upee lisäys mun kokoelmaan!

    terhi.iik@hotmail.com

    lukijana messissä :)

    ReplyDelete
  29. Smokey sopisi minulle :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    ReplyDelete
  30. Smokey on suosikkini ja lukijana mukana.
    postin.tuomaa@gmail.com

    ReplyDelete
  31. cool neutrals :) ja lukija olen!

    neea_silla@hotmail.com

    ReplyDelete
  32. Cool neutrals. Lukijana mukaan arvontaan =).
    siinatar@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Kaikki olivat ihania, mutta cool neutrals sopisi silmieni sävyyn parhaiten :) Seuraan blogiasi bloggerin kautta :)
    anna_88@luukku.com

    ReplyDelete
  34. Smokey
    suvi.pehkonen(at)luukku.com

    ReplyDelete
  35. Smokey! Olen lukija :-)

    oonajohannaa(at)gmail.com

    ReplyDelete
  36. Smokey :) Seuraan bloggerissa :)
    hilsan@luukku.com

    ReplyDelete
  37. Airiina
    Smokey, sopii ruskeille silmille.

    aiholapp(at)uusikaupunki.fi

    ReplyDelete
  38. Tuo cool neutrals näyttää ihanalta! En lue sun blogia bloggerissa, kun en lue mitään blogeja sitä kautta, vasn käyn aina tsekkailee että ketkä on postaillut :-)

    anniina.pusa@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Oi mitä sävyjä! Lemppari olis just toi cool neutrals kun sullakin on :-) Ja oon lukija!
    adaik97(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  40. Cool neutrals, oispa kiva. Yksi arpa. outijulia( at )gmail.com

    ReplyDelete
  41. cool neutrals ja olen lukijana :) jensquuu@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Mä oon lukija ja smokey!!:)

    eevi.s98@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Cool naturals :) yks arpa.
    olivertekimeistaperheen(a)gmail.com

    ReplyDelete
  44. Smokey.
    Mukana yhdellä arvalla!
    Tiina
    miumiu83 at gmail.com

    ReplyDelete
  45. Cool neutrals. Oon lukija :)

    sina.viola@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Cool neutrals ois ihana! Mukana yhdellä arvalla :)
    emmih96@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Kahdella arvalla mukana!
    Smokey olisi valintani :)
    netteri@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Cool neutral -luomiväripaletti, koska so cool ja sopivat erinomaisesti talven väreihin!
    Olen lukija :)

    tarja.karmavuo@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Oon lukija, ja tuo Cool neutrals on super kiva! Sopisi kivasti talven juhliin.

    harriet.gripenberg@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Cool Neutrals ja ihan vaan siksi koska tollaisia sävyjä tarvitsisin lisää! Kahdella arvalla mukana :-)

    wilmayh@icloud.com

    ReplyDelete
  51. Cool Neutrals olisi ihana näin talveen! :) Aloin lukijaksi.

    emiliavhynynen@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Smokey

    laura.noppari@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Smokey olisi mielestäni ihana!

    sara.roikonen@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Smokey on valintani.
    Bloggerlukijana kahdella mukaan.
    hamalainentm@gmail.com

    ReplyDelete
  55. valitsen Cool Neutrals - luomiväripaletin :) lukija olen!

    rroosasa@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. Cool neutrals!
    Nättejä sävyjä, joista saa loihduttua meikin arkeen sekä juhlaan:) Jo jonkin aikaan olen seuraillut blogiasi.
    venla.piitu@gmail.com

    ReplyDelete
  57. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  58. Valinnanvaikeus iski ja päätinkin vaihtaa cool neutrals-palettiin, kun kyseisestä paletista oon kuullut niin paljon kehuja!
    Olen blogin lukija
    jasminkatariiina@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, ihana :-D noista on kyllä hieman hankala päättää sitä parasta, ihan totta!

      Delete
  59. Mun lemppari on Smokey!

    Olen lukija :)
    emiliaablogi@gmail.com

    ReplyDelete
  60. smokey!
    /empsis

    emmi.saali a luukku.com

    ReplyDelete
  61. Cool neutrals
    vilma.peltomaki@hotmail.com

    ReplyDelete
  62. Smokey!
    millazz.p@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Cool neutrals oli suosikkini, joten valitsisin ehdottomasti sen!
    jennnajasminn@gmail.com

    ReplyDelete

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne