CURRENT FAVORITE SONGS

30. lokakuuta 2016

songfavoritesLady Gaga - Million Reasons - spotify / youtube
Sanni - Oo se kun oot feat Paperi T - spotify / youtube
Jippu - Made in Heaven - spotify

songfavorites2Ruger Hauer - Koomaan - spotify 
Anna Puu - Kovaa - spotify
Evelina - 24K - spotify

songfavorites3
Kauriinmetsästäjät - Kun mä mietin sua, niin uuh - spotify / youtube
Pyhimys - Aina ku Aira - spotify / youtube
Alma - Dye My Hair - spotify

Mikä on just sun lemppari biisi tällä hetkellä? :-)

8 kommenttia

  1. Monia samoja löytyy! :) Ja oon nyt varmaan eniten viime aikoina luukuttanut Sannin uutta levyä ja Anna Puun Vain Elämää vetoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anna puun vedot on ollu kyllä ihan huikeita!

      Poista
  2. Pitääpä käydä kuuntelemassasun vinkkaamia biisejä. Mun lemppari tällä hetkellä on Calvin Harris, my way.

    Ihanaa viikkoa sulle:)
    https://harrietgripenberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minäpäs sitten puolestani kuuntelen tuon sun suosikki biisin, ei muistu mieleen että oisin sen jo kuullu :-)

      Poista
  3. Nämä biisit menee kuunteluun! Mun lemppareita on tällähetkellä Vain Elämää-biisit sekä Sannin uusi albumi, etenkin koti-ikävä ja mörköjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. multa on jääny toi albumi iha kokonaan kuuntelematta :-D pari biisiä ainoastaan oon kuullu, niin next stop spotify ja toi levy ja varsinki noi kaks biisii sielt !

      Poista
  4. Alman Dye my hair ja Evelinan 24k ollut repeatillä koko ajan!

    VastaaPoista
  5. Oi miten hyvät biisit oot listannut :) Mun ehdoton suosikki tällä hetkellä on All We Know!

    VastaaPoista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne