apple pie28957464874_29306e3bdb_o_2_2Mun taidot ruuan laitossa on ihan olemattomat (voi johtua ihan harjotuksen puutteesta), mutta tykkään leipoo sitten senkin eestä. Bongasin facebookista linkin tälläseen mehevään omenapiirakkaan ja nopeesti kun ohjeen lukasin läpi niin olin ihan varma, että tää ei voi olla kuin hyvää! En ollu pitkään aikaan mitään leiponut, niin oli tosi kiva taas vähän näperrellä jotain :-)

Vaikkei ehkä näytäkään perus nopeelta piirakalta, niin tää oli kyllä silti todella helppo tehdä ja aineksetkin oli sellasia jotka löytyy melkein jo hyllystä valmiina. Ja lopputulos oli aivan taivaallinen uunituoreena vaniljakastikkeen kanssa, mutta toimi myös hyvin seuraavana päivänä, kun toi täyte oli hieman asettunu aloilleen. Koko piirakka täynnä omenaa, voisko olla parempaa? Sopii tosi hyvin tälleen alkusyksyyn, kannattaa ehdottomasti käyttää suomalaisia omenoita jos kokeilette tätä, tai ylipäätään teette jotain omenoista, nyt kun niitä on saatavilla hyvin.

Tässä vielä linkki tohon omenapiirakan ohjeeseen, jos joku teistä innostuis vaikka testailemaan, en voi kuin suositella! :-)

apple pie recipeMaistuisko? Ite oon ihan hulluna kaikkeen omena juttuihin Pitkästä aikaa vähän erilainen postaus, toivottavasti tykkäsitte.

5 kommenttia

  1. Omenapiirakka on kyllä ihan pakollinen syysherkku joka vuosi! Näyttää tosi hyvältä ♥

    <a href="https://eks-katariina.blogspot.fi/”>E.K.S.
    https://eks-katariina.blogspot.fi/</a>

    VastaaPoista
  2. Oon pitkään etinyt jotain uutta omenapiirakkaohjetta, niin tää kyllä on sellainen! :-)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. testaa ehdottomasti ja kirjottele sit vaikka blogiin siitä, niin mä lukasen :-)

      Poista
  3. Nam! Kaikki omenapiirakka reseptit tähän aikaan menee kyllä mulla kokeiluun. :-)

    VastaaPoista