Edelliseen fakta postaukseen pääsette tästä. Mutta nyt sitten niiden turhien juttujen pariin! Heittäkää kommentteihin joku tosi random fakta teistä, olis kiva tietää jotain :-)
1
- Oon aika laiska mutta kun päätän tekeväni jotain niin sitten myös teen sen. Usein siihen vaaditaan vaan se just oikee fiilis, tiiättekö?

- Vihaan kokonaan uusia tilanteita. Uuteen ja tuntemattomaan paikkaan meneminen on yhtä taustatutkimusta edellisinä päivinä, suurinpiirtein katson google mapsin street viewillä, että minne mun pitää oikein mennä.

- Tykkään kaikenlaisista kukista tosi paljon. Pinkit, vaaleenpunaset ja liilat kukat on mun suosikkeja. Niistä saa niin hyvii kuviakin aina *information desk person emoji*

- Rakastan cokista, säilykepersikoita ja raejuustoo makaroonin kanssa ... kyllä just näin. En voi myöskään vastustaa niitä pirkan amppari jäätelöitä -- namsss
2
- Oon jostain saanut tavan, kun käyn sovittamassa vaatetta kaupassa ja päätän ostaa sen, niin usein käyn hakemassa rekistä uuden samanlaisen vaatteen ja ostan sen, enkä sitä yksilöö mitä kävin sovittamassa. Why? Ei mitään hajua.

- Oon instagram hullu! Selaan kuvia ja tykkäilen kuvista varmasti useemman tunnin päivässä. Ja jos ei oo oma feed on point niin sitten ei oo mikään hyvin. Instagram on ehdottomasti mun suosikki some, en vaan saa siitä tarpeekseni. Joka kerta kun sen avaa löytyy jotain uutta ja inspiroivaa. Käykääs ihmeessä tykkäilemäs mun kuvista, niin pääsen stalkkailee teitä ;-) Mut löydätte @noorajjulia nimellä.

- Hieman edelliseen liittyen tykkään myös tumblrista tosi paljon. Siellä pystyy helposti tuomaan itteensä esille muiden kuvien avulla, repostailemalla ja tykkäilemällä niistä. Ainakin mulle sellanen hieman "syvällisempi" paikka vaikka just instagramiin verrattuna. Jos joku sielläkin pyörii, niin mut löydätte täältä.

- Kattelen kirppareilla aina hirmu paljon lehtiä. Nappaan sieltä sitten mukaan niitä halvimpia ja ns. kauneimpia yksilöitä itelleni talteen. Julkasu vuodella ei oo mitään väliä, mitä vanhempi niin sitä parempi vaan.
3- En oo kesä enkä talvi ihminen yhtään. Jos saisin päättää, niin suomessa vois olla kokoajan sellanen mukava, ei kauheen sateinen kevät / syksy sää. Mun pukeutuminen ja tyyli muutenkin on eniten mua, kun ei oo hirveen kylmä eikä kuitenkaan niin kuuma että hiki valuis jokapaikasta.

- Tahtoisin aivan tositositosi paljon päästä käymään amsterdamissa. Ja voitte olla varmoja, että sinne mä vielä joku päivä suuntaan!

- Kun näin mun viime vuoden spotify yhteenvedon, päätin että tänä vuonna kuunnellaan ja paljon enemmän. Ehkä vähän turha tavoite, mutta nykyään spotify on päällä aina kun astun ovesta ulos ja aikalailla aina sillonkin kun oon kotona. 

- Yleensä pysyn tutussa ja turvallisessa, mutta herkkujen suhteen haluan aina kokeilla kaikkee uutta. Jos kaupasta haluun jotain hyvää, niin yleensä pyrin ottamaan jotain mitä en oo vielä maistanut -- tosin en ihan mitä vaan kelpuuta, pitää sen nyt kuulostaa ja näyttää hyvältä että mä sen ostan.

Juu, että tällästä...

9 kommenttia

  1. Törmäsin just tähän sun blogiin ja tykkään kyllä tosi paljon! Liityin lukijaksi :)

    http://hetkiaunohtamatta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos !! tervetuloa lukemaan :-)

      Poista
  2. Nää oli kyllä tosi hauskoja faktoja ja hahah mul on toi ihan sama et aina ku koitan jotai vaatetta ja päätän sen ostaa nii en ota koskaan sitä mitä oon sovittanu vaa jonkun muun samankokosen :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D toivottavasti kaikki ei tee näin niinku me...

      Poista
  3. Tällaset postaukset on ihan huippuja! Jännä miten pitkään Instagram on jo pystyny suosiossa, mut edelleen se on myös mun lempisomekanava. Random fakta: oon keränny omia random faktoja taas varmaan puol vuotta puhelimen muistioon, et voisin tehä tällasen postauksen täs joku päivä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii munki mielestä! haha pitää itekkin rueta tekemään tuota, niin näiden postausten tekeminen olis vähän helpompaa tulevaisuudessa :-D

      Poista
  4. Mäkään en pidä uusista tilanteista ja rakastan kukkia!! :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Hauska postaus! Ja täällä toinen joka rakastaa kukkia :-D


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Amsterdam on mahtava paikka, tosiaankin kannattaa käydä! :)

    VastaaPoista