selfie
Hellou! Ajattelin päivitellä pitkästä pitkästä aikaa jonkinlaisia kuulumisia. Pienellä "tauolla" ollaan oltu parisen viikkoa, mutta ei siitä nyt sen enempää. Itse asiaan siis:

Kuulumisia ei ole täällä näkyny pitkään aikaan. Nyt kun tarkistin, niin tein ihan tavallisen lifestyle "mitä mulle kuuluu?" -postauksen viime vuoden elokuussa. Melkein puoli vuotta sitten. Ja se johtuu ihan siitä, että en koe enää tarvetta kertoa mun joka viikkoisista työ/koulupäivistä tai pullakahveista tai mistään muustakaan (syvällisemmästä) henkilökohtaisesta elämästä. Mun elämä tulee esille täällä kaiken muun kautta, muulla tavalla. Kun teen postauksia asuista, näätte siinä palan mun elämää. Kun teen postauksen mun suosikki meikeistä, taas lisää mun elämästä. Aivan tavalliset kuulumisien kertomiset ei vaan tunnu enää mun blogiin kuuluvilta jutuilta. Jaan teille mieluummin kaikkea muuta, kuin tylsiä arkisia kuvia aamupaloista kera tylsempien selityksien viime viikkoisesta keskustassa kiertelystä.

Tästä päästäänkin siihen, että aion tästä eteenpäin viedä blogiani hiljalleen pois lifestä ja enemmän siihen style suuntaan. Mutta kuten sanoin, kaikki täällä oleva liittyy elämääni jollakin tavalla, joten lifestyle kategoriasta blogini ei todennäköisesti koskaan tule poistumaan. Mun mielestä jokaisen blogin täytyy olla kirjoittajan näköinen ja hänen tyylinsä mukainen. Ja tällä hetkellä koen, että näin on paras.

Yksi iso muutos on ollut se, että pääsin osaksi indiedays inspiration -blogiportaalia. Mun blogin löytää styles & trends -portaalin alta. En tästä ole missään aiemmassa postauksessa maininnut, koska tahdoin ihan erikseen tälläisen update tekstin kirjoittaa. Oon erittäin iloinen, että yksi suurista tavoitteista mun "bloggaaja uralla" on nyt tavoitettu!

Mites sitten muuten noin niinku vaikka elämässä? No, koulua ja koulua ja vielä vähän koulua. Yritän saada itelleni ammatin, enkä roikkua tuolla koulussa vielä kymmenen vuoden päästäkin... Hieman hommia on tehtävänä, mutta kyl tää täst. Muuten menee ihan semi jees hyvin. Jotain muutosta on saatava viimeistään, kun koulu on lopussa mutta siihen on vielä hetki aikaa. 

Mutta tällästä tällä kertaa. Tästä jatketaan mun tyylillä, toivottavasti olette tykänneet ja tykkäätte jatkossakin! Olette olleet ihanan aktiivisia kommentoimaan viime aikoina, josta oon aivan super kiitollinen! Myös palautetta saa aina antaa, oli ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kiviä, pus.

3 kommenttia

  1. Kuulostaa hyvälle ja pitääkin postaa sitä mistä tuntuu omalta! :) Itekin tykkään lukea, katsella ja inspiroitua niistä blogeista jotka ei oo vaan sitä kuulumisten sepustusta (vaikka välillä tätä teen itekin heh) vaan niitä joista näkyy sellasta omaa kiinnostusta ja intohimoa ja omaa inspiroitumista. Sulla on ihana blogi, pidä se sun näkösenä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihanasta kommentista marianne ! ♥

      Poista
  2. Samaa mieltä Mariannen kanssa!! Teet just niinku itestä hyvältä tuntuu ja teet tästä blogista itses näköisen! :) ♥

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista