M A R I M E K K O .

Thursday, February 11, 2016

24222234454_70c5ea3a48_o24554894110_6fa34f1c60_o_224482768929_4e0de122d1_oVihdoinkin se on mun! Oon jotenkin tosi huono käyttämään kunnollisia laukkuja, ja mun nykyset kangaskassit oli kaikki vähän liian nuhjaantuneita ja väriltään mustia, joten halusin jotain vaaleempaa tilalle. Etin tätä kassia vaikka ja mistä -- koska olin liian pihi maksamaan tori.fi hintoja -- ja lopultakin nappas. Toi on niin täydellisen kokoinen ja mallinen, sekä ihanan simppeli. Näyttää hirmu kivalta just koko mustan asun kanssa, johon mun edelliset kassit ei oikein istunu.

Hot or not?

9 comments

  1. Ei vitsit, toi on ihan supermahtava! Itsekin oon kirppareilla katsellut jos löytäisin jotain ton tyylistä nimenomaan Marimekon kangaskassia. Toi näyttää todella kivalta <3

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jatkahan kattelua, kyllä se sieltä vielä itsensä antaa löydettäväksi ;-)

      Delete
  2. Mullakin on ollut jo pitkään käytössä, tosi nätti ja monikäyttöinen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no äläpä muuta sano, pitää toivoo että pysyy ehjänä pitkään :-D

      Delete
  3. Toi on kyllä ihan sun näköinen ! :p

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. Ihana klassikko ja simppeli! Ja niinku Kiia sanoikin niiin kyllä on ihan sun näköinen! :)

    ReplyDelete

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne