23264052503_8d1732cba7_o_2223810185111_02806808a7_o_2hmmhmmm jälleen kerran näitä maailman suurimpia kysymyksiä; ostanko vai enkö osta?

Näin nimittäi robinin & world visionin keikalla esiintyneellä evelinalla ihan törkeen hyvän näköset housut (tässä, alkaen kohdasta 18:00), ja kun noi tuli viime viikolla bikbokiin niin nappasin heti itelleni yhdet varaukseen. Evelinan päällä olleet housut oli aavistuksen verran leveemmät (palazzo pants?) mutta noi tiukemmatkin on mun mielestä tosi siistit -- ja ainoot leveelahkeiset mitä voisin koskaan käyttää. Nyt vaan mietin, että tulisko tälläsille käyttöö tarpeeksi?  

Kertokaa toki oma mielipiteenne :-) Millasen yläosan kanssa nää vois yhdistää? Vai onko noi ihan ehdoton nounou?

14 kommenttia

  1. Anonyymi23/12/15

    Joo ei

    VastaaPoista
  2. Mulla on ihan sama pohdinta noiden kanssa! Jotenkin tykkään mut sit taas ei osaa päättää... Sopii mun mielestä sun kropalle hyvin joten suosittelen ostamaan. :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla sama, jotenki joo mut sit taas ei :-D

      Poista
  3. Mulle näissä pahinta on kyllä ne ala-astemuuistot kun kaikilla oli silloin just nää tällaset housut!! Jotenkin uskomatonta, että ne on nyt tehnyt paluun. Vaikka oon nähnyt asuja, joissa näyttää kivalta, niin itse en vaan taida ainakaan pystyä lähtemään noihin enää ikinä :'D

    VastaaPoista
  4. Noi näyttää kyllä erittäin hyvältä sun päällä! Mä uskaltaisin ehkä yhdistää ylipitkään poolokauluksiseen neuleeseen ja korkkareihin. Näitä on nähty muutamilla, mutta aina tennarit jalassa ja se saa mun makuun nuo housut näyttämään tosi typerältä :D Mä en ikinä laittaisi itse päälle, enkä tykkää kauheasti muillakaan, mutta tietyissä tapauksissa noi näyttävät hyvältä. Paremmat ovat kyllä ne leveälahkeiset housut, jotka levenevät ihan ylhäältä saakka, eikä tuollain hassusti trumpettimaisesti pohjalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! totta, tennareiden kanssa on hieman typerät varsinkin jos lahkeet on yhtään liian pitkät. ja totta sekin, että sellaset ylhäältä asti levenevät on ehkä vähän "asiallisemmat", ja ne jos mitkä näyttäis ihan törkeen hyvältä korkkareiden kans!♥

      Poista
  5. Mä en ikipäivänä laittaisi tuommosia jalkaani, mutta sulle ne näyttää sopivan yllättävän hyvin!! :)

    VastaaPoista
  6. sopii sulle ihan älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
  7. Hmmm noi osaa kyllä olla vaikeet yhistää, mut jos mä olisin sinä niin kyllä ostaisin! Noi istuu tosi nätisti sun päälle, että suosittelen! Vois näyttää kivalta kesällä esim sellasen jonku basic crop topin kanssa ja esim kimonon mut talvella joku kiva villapoolo vois sopia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on vaikeet, en keksi oikei mitää muutaku jotain tiukkaa cropattuu toppia tai pooloo, heti kun ajattelee, että laittais löysempää neulepaitaa tms. niin eiii hyiii :-D

      Poista
  8. Siis todellakin ostat, noi istuu sulle niiiiiin hyvin!!!! Noitahan voi käyttää vaikka over-sized villapaidan kanssa, jonkun pitkän paitulin tai tunikan kanssa, crop toppien kanssa tai vaikka ihan vaan jonkun rennon teepaidan kanssa :)

    VastaaPoista