DARK CHERRY GEL NAILS

28. joulukuuta 2015

23353996274_c871ff3fdc_o_223614380439_323cb362d6_o_2Rakastan laitettuja kynsiä. Musta on ihanaa käyttää aikaa kynsien laittamiseen ja erilaisten sävyjen, kuvioiden, koristeiden ja lakkausten yhdistelyyn. Mulla on vaan niin hirveen heikot ja huonot kynnet, että usein parinkin tunnin vaiva menee täysin hukkaan, kun lakat lohkee vielä saman päivän aikana. 

Nyt kuitenkin kävin n. viikko sitten laittamassa kynsiin kestolakkauksen ekaa kertaa ikinä. Oman kynnen geelaus eikä geeli/rakennekynnet enää miellytä mua niin paljon kuin ennen, mutta tää geelilakkaus on just mulle tehty! Lakkaukset kestää hyvän näköisenä useamman viikon ja kynnet saa rauhassa kasvaa, ilman että ne lohkeis jokasesta pienestä kolahuksesta. Ja kattokaa nyt noita lakkojen sävyjäkin! I'm in löööve!

Luulenkin, että seuraava sijoitus taitaakin olla jonkinlainen geelilakkausten aloitussetti, jotta saan tälläsiä kestäviä ja kauniita lakkauksia aikaan jatkossakin ihan itse kotona ;-)

5 kommenttia

  1. Noi on kyllä ihanat !!

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. On kyllä kauniit geelilakkaukset! Nuo sävyt on ihanat :)

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti huomaat tän kommentin tästä vanhasta postauksesta, ko en alkanu kommentoimaan tuohon arvontaan ko en osaa "käyttää" seinäkalentereita.. :-D Haha olipa sekava aloitus, muttaa pääsit siis mun blogin linkkaa blogisi top seiskaan! :-)

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/2016/01/link-your-blog-top-7.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllähän mä huomaan! :-)

      Poista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © KIDULT - Kauneus & Lifestyle
Design by Fearne