19124541056_fc8e96b12f_o19154175461_486bf18b2b_oVihdoin viimeinen mutta ei todellakaan vähäisin tuote, joka kesäkuussa paljastui lushin lähettämästä laatikosta: Karma Komba -kiinteä shampoo. Mistä mä edes aloittaisin?

Ajatus hiusten pesemisestä tollasella kiinteellä palalla shampoota oli ensiks tosi outo mutta heti ekan kerran jälkeen en oo voinut kun ylistää tota tuotetta. Käytännössä tossa on melkein kaikki mitä voi vaan toivoo. Ton shampoon takia mun hiukset ei oo ollu suihkun jälkeen siinä hirveessä takkupallossa, aamulla herätessä ne on tuuheet ja helposti muotoiltavat, eikä litteenä pitkin päätä. Ennen kaikkea toi todella pesee ja puhdistaa sen tärkeimmän, eli päänahkan ja hiusten tyven, jonka vuoksi hiukset pysyy puhtaina ja rasvattomina useemman päivän jopa. Mulla ainakin hiukset on niin paksut, että nestemäiset shampoot pysähtyy heti siihen kohtaan mihin sen laittaa, eikä niillä oo toivoakaan saada hiuksia syvemmältä asti pestyä. Jos nyt joku tahdoo sen yhden huonon puolen edes, niin tuo ei oo kaikista kosteuttavin vaihtoehto, joten jonkinlaisen hoitoaineen käyttö ton lisäks voi olla ihan hyvä idea.

Suosittelen tota todella kaikille joilla on paksut, takkuiset ja kihartuvat hiukset. Myös pahasti rasvottuville ja lättänöille hiuksille varmasti mikä tahansa tällänen kiinteä shampoo tekee ihmeitä, koska tollasella suoraan päänahan ja hiusten tyven peseminen on niin helppoa. Tuo myös kestää pidempään kuin purkillinen tavallista shampoota, mulla toi kesti n. 4 kuukautta -- pitääkin hommata pikapikaa uusi ;-)

Tästä pääsette vielä videoon, josta näkee miten toi shampoo on tehdään ja tästä videoon joka kertoo vähän tarkemmin sen käytöstä yms.

-- tuote saatu blogin kautta / postaus ei sisällä mainoslinkkejä ! 

6 kommenttia

  1. voi apua mieki tahdon tuollaista !!! oon joskus pessy palashamppoolla ja sen käyttö oli yllättävän helppoa! mun lättänät hiukset tarvis just tuota..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D no ei kun vaan tilaamaan!

      Poista
  2. Ite kävin vähän aikaa sitten kans lushin myymäläs ja ostin iha perus shamppoota ja nyt melkei kaduttaa etten ostanu myös tollasta koska vaikuttaa ihan sairaan hyvälle!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eihän se oo myöhästä ostaa totakin itelleen ;-)

      Poista
  3. Ompa mielenkiintonen shampoo!! :O mä aina pohdin noista että vaahtooko ne ollenkaan ja kuinka riittosia ne on :D toisaalta mulla on kyl ihan huippu palasaippua kasvoille että miksei toimis hiuksilleki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuo vaahtoo itseasiassa todella hyvin ja helposti, muutama pöyräytys märissä hiuksissa nii hyvin vaahtoo :-)

      Poista