my movie recommendations

22. lokakuuta 2015

e2Elokuvien kattominen on parasta mitä voi myöhään illalla ja yöllä yksin kotona tehdä. Oonkin ehkä vähän koukussa kattomaan leffoja. Ajattelin, että voisin vinkata teille joitakin mun suosikkeja. Tässä ei todellakaan ole kaikki hyväksi todetut leffat, lähinnä sellaisia jotka on heti ekalla katselu kerralla iskenyt jollakin tavalla. Näitä kaikkia elokuvia yhdistää aika hyvin päähenkilöiden jonkinlainen ns. erilaisuus. Jos rakastat, cinderella ja x + y taitaa olla ainoot, jotka on kevyempää katottavaa.

Kaikki näistä elokuvista on ihan tajuttoman hyviä, mutta jos valinnan tai alotuksen vaikeus iskee, niin oon ympyröinyt jokaselta riviltä sellaset joista kannattaa alottaa! 

Löytykö tästä kenellekkään mitään uutta katseltavaa? Olis kiva, jos jakaisitte myös teidän lemppari leffat niin mäkin saattaisin saada lisää katseltavaa, vaikka aika paljon tuolla on näkemättömiä leffoja jonossa oottamassa :-D

// sunnuntaihin asti on aikaa äänestää indiedays blog awardseissa! muistakaahan antaa äänenne sivupalkin kautta :-) ♥

11 kommenttia

  1. Oi jes leffasuosituksia tarvii aina! Mun onneks en olekaan nähnyt näistä leffoista, kuin yhden :) Haluun ehdottomasti ottaa leffat aiheeks johonki kuukaudensuosikit tyyliseen juttuun tai kokonaan omaksi videosarjakseen Youtuben puolella, on nyt lähiaikoina tullu katottua niin monta hyvää!

    sofiaelizabetha.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo hei tee ihmeessä jotain tollasia, mua ainakin kiinnostais!! :-) leffat kiinnostaa aina.

      Poista
  2. Ää voi vitsit kiitos näistä vinkeistä! Oon jo kauan miettinyt että mitä elokuvia sitä nyt seuraavaks kattois niin näistä vois kyllä aloittaa! :) Notebook on kyllä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näissä riittää kyllä kattomista muutamalla kerralle ;-) joo, se on kyllä <3

      Poista
  3. Kiitti ihan sikana näistä suosituksista! Näitä tarvii aina ♥ Oon tarvinnukki uusia leffoja katsottavaks joten tuli just hyvään aikaan tää:) Näitä vaa lisää!

    VastaaPoista
  4. Varsinkin nyt kun oon ollut kotona sairaana, tulee leffasuositukset tarpeeseen! En osaa heittää tästä nyt mitään omia ehotuksia, mut osan noista sun vonkaamisesta nähneenä luulen, et meillä on aika samanlainen leffamaku. :)

    mariannesendenali.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon vähän kaikki ruokanen leffojen suhteen, tässä on sellasii leffoja minkä tyylisiä enimmäkseen ja mieluiten kattelen, scifi leffat taitaa olla ainoat mistä en hirveesti innostu :-D

      Poista
  5. Mistä katot näitä leffoja? Ainakaan ensimmäistä en löytänyt netflixistä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. netistähän näitä löytyy vaikka mistä... :-D

      Poista
  6. Mulla on tällä hetkellä Netflixi pois maksuista, löytyykö nää sieltä? :) Kiinnostaa ettei turhaan maksa, kun ei muuten tiedä mitä katsoo.

    VastaaPoista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne