miks aina pitää valittaa?

Sunday, October 25, 2015

Mulla on tapana valittaa vähän turhankin paljon kaikesta. En välttämättä tosissani valita, mutta kunhan puheenaiheen puutteessa kitisen ja märisen. Oon hieman yrittäny saada tota tapaa kuriin, varsinkin uusia ihmisiä tavatessa on varmasti kiva jutella jostain muusta, kuin valittaa myöhästyneestä bussista tai hidastelleesta ihmisestä kaupan kassalla. Päätettiin Projec Blog tytyjen kans listailla ihan tälläsiä pieniä arjen iloja, jotka piristää pimeneviä syyspäiviä. Tässä siis ilonaiheita mun elämästä:
21574167473_c7623f4a34_o_2
- Ihan ekana sellanen, kuin Justin Bieberin paluu piiiitkän tauon jälkeen. Tähän astiset pari biisii on ollu ihan huippuja ❤️ Myös Adelen uusin Hello kipale on aivan törkeen hyvä!

- Kirppislöydöt. Viimeisimpänä super siistit kengät, jotka on jo mun instassa (@noorajjulia) ja snäpissä (noora_julia) vilahtanu, sekä tuon yllä olevan kuvan iiiiihanan suuri ja lämmin valkoinen neule.

- Syksy -- niinkin yksinkertaisesti. Lemppari vuoden aika, päivät pimenee ja viilenee ja kaikki on kivaa (...niin pitkään kunnes alkaa sataa vettä)

- Bussilla matkustaminen. Vihdoin pääsen vaihtamaan polkupyörän bussiin, joka on huomattavasti mukavampi kulkupeli. Ei tartte hirveesti miettiä sataako vai ei tai mitähän vaatteita huomenna laittaisi päälle, että pystyisi kouluun pyöräilemään. 

- Työssäoppimisjakso. Huomenna se starttaa ja ainakin vielä tässä vaiheessa odotan innolla ja hieman jännityneenä, mitä se pitää sisällään. Pääsee näkemään vähän, että miten ne koulussa opitut jutut toimii käytännössä. Mites te muut? Ootteko mielummin koulussa vai harjottelussa/töissä? :-)

- Uudet hiukset. Fiilaan tätä mun uutta harjaa niin paljon ❤️ Varsinkin näiden pituus on aivan huippu, sen hetken aikaa olleen ylipitkän ylikasvaneen kotona leikatun polkan jälkeen...

- Uudet blogi löydöt. Ihania blogeja tunkee vaikka mistä suunnasta mutta harvoin löytyy just sellasia perf af blogeja. Viime aikoina mun lukulistalle on kuitenkin päässyt mm. MUSTARTTU ja JANITA AUTIO (i-h-a-n-a-!!!)

- Toinen blogi juttuhin liittyvä jutska: teidän kommentit mulle. Bloggaaminen on vaan niin paljon kivempaa kun saan kommentteja teiltä. Täällä mun "uudessa" blogissa on kommentoinnin taso aivan eri, kuin yli puoli vuotta sitten mun edellisessä täysin kuihtuneessa blogissa. Iso kiitos kaikille jokaisesta kommentista ❤️

- OUTFIT IN POINT. Varmasti jokainen tietää, ei tarvitse edes selittää sitä fiilistä kun kaikki on vaan viis kautta viis.

- Ei ehkä niin pienikään ilo, mutta tää asia on tupsahtanu mun mieleen nyt tässä viime aikoina useampanakin päivänä. Nimittäin mahdollisuus olla juuri sellainen kuin on. Youtubettaja Maiju (mansikkka) on todella inspiroinut mua, hän jaksaa aina muistuttaa, että jokainen voi olla juuri sellainen kuin on, sisäisesti ja myös ulkoisesti, eikä kenenkään muun mielipiteellä pitäisi olla vaikutusta.

Mitkä on ollut teidän pieniä arkisia ilonaiheita viime aikoina? Ihan mielelläni niitä tietäisin. Muistakaa käydä vilkaisee ja lukee myös muiden tyttöjen postaukset tästä samaisesta aiheesta, löydätte kaikki blogit ja niiden linkit täältä.

8 comments

  1. Kiva lukea tälläinen iloinen postaus. Ihmiset muutenkin valittavat nykyään aika paljon tuhasta, mukaan lukien itseni, haha :D Hassua, että itsekkin tein juuri samatapaisen postauksen omaan blogiini :) Siinä tosin puhutaan ihan koko elämän/arjen iloista :)

    http://amourblance.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niimpä, suomalaisilla vähän tapana tää valittaminen :-D mä kävinkin kattomassa sen sun version!

      Delete
  2. Uudet blogilöydöt on kyllä ihan parasta, muistan mm. kokeneeni melkoista onnistumisen tunnetta kun joskus aikoinaan löysin sut ja sun blogin :p

    ReplyDelete
  3. Ihanaa positiivisuutta huokuva postaus!

    Ihanaa syksya<3

    ReplyDelete
  4. Ihanan positiivinen postaus! Mä oon kanssa huomannu et tulee helposti valitettua, jos ei keksi muuta puheenaihetta. Kirppislöydöt on parasta ja pelastaa kyllä päivän! Mulle myös hyvä musiikki, syksyn pimeys ja ihanat kaverit joiden kanssa voi olla oma itsensä tuo iloo. :--)♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. nuo asiat tuo iloo kyllä varmasti kaikille <3 :-)

      Delete

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne