leather skirt

Tuesday, September 1, 2015

20416684244_7c2c7f6a7e_o_220416673354_5dc6e9984c_o_2
skirt: 2ND HAND

Lähdin eilen koulun jälkeen pitkästä aikaa keskustan kirppareita kiertämään, koska aikaa oli ja jotenkin mulla oli sellanen fiilis, että jotain vois löytyäkin. Ja niinhän sieltä löyty! Nimittäi tää aivan ihana "nahkainen" skater hame. Pienessä mielessäni olin tälläsestä jo haaveillu ja nyt sen sain, eikä sen edellinen omistaja siitä halunnut kuin 1,50€ !! Nyt vaan enää metästän jostain itelleni sellaset safety pantsit ja paksummat sukkikset niin pääsen käyttämään tätä. Couldn't be happier

Ja hei muuten, mitenkäs uusi ulkoasu toimii teidän näytöillä? Olisko jotain fiksailtavaa? :-)

19 comments

  1. Nyt kun kerran kysyit. niin mulla tää siun ulkoasu ei ees mahdu tähän mun näyyöllr kunnolla ( mulla on siis acerin läppäri ) mutta eise mua siis itseäni henkilökohtaisesti häiritse :) blogi vaan näyttää ehkä liian leveältä tähän mun koneeseen ( mut tässä on muutenkin speksit aina päin helvettiä, tässä koneessa siis)

    ja ihana ihana hamonen! itsekin oon harkinnut, kun oon nyt päässy vasta näiden hamosten maailmaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei hyvä että kerroit, just tän takia kysyinkin tota asiaa, kun on vähä leveempi ulkoasu kyseessä! näkyyköhän sulle mitenkä paljon tästä blogista ilman sivuille rullailua?

      ja eikös ookki, mäkin oon vasta nyt noista hameista innostunu ♥ :-D

      Delete
  2. Vitsi mikä löytö waau! Ja joo ulkoasu on tosi hyvä, istuu mun näytölle ainakin just oikein !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pitää ehkä laskee sen varaan, että suurimmalla osalla on tarpeeks kookas näyttö mun blogille ... :-D

      Delete
  3. Mulle jää vasemmalta reunalta puuttumaan jonkin verran ja esim. teksti on ihan kiinni reunassa. Oikealle päin pitää taas vähän scrollata.

    Mutta kiva löytö toi hame ja kuvan perusteella ainakin sulle sopii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Jenni! ja minäpäs vähän korjailen tota vasemman reunan tilaa, meinaa tabletilla ja puhelimellaki teksti on ihan reunassa kiinni :-D

      Delete
  4. Ihana hame! Tää ulkoasu on myös tosi siisti :)

    ReplyDelete
  5. Vautsi, tosi hieno tää uudistunut ulkoasu! :-)
    http://idamariaankkuri.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. Tosi kiva uus ulkoasu, tosin tykkäsin hurjasti edellisestäkin! :D Tyyli on säilynyt! Ainoa miinus ettei mahdu koko näytölle, vaan jää pieni pala oikealle rullailtavaksi ja ehkä vasemman laidan teksti omaan silmään liian kiinni reunassa, mutta ei se varsinaisesti mitään haittaa :) Ihana joka tapauksessa, niin kuin tuo hamonenkin! <3

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. oiiii kiitos palautteesta ja mielipiteestäs <3

      Delete
  7. wow what a lovely skirt
    i adore leather skirts so much
    amazing style my dear <3

    hope you visit my blog
    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  8. Tosi kiva ulkoasu, en kyllä keksi mitään parannettavaa tähän!! Ja upee blogi, tykkään tosi paljon, jään siis ehdottamasti seuraamaan! :)

    http://milenaee.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti, kiva että jäät seuraamaan :-)

      Delete
  9. Luulisin ulkan näkyvän miunki koneella kuten pitää. Mutta tuo hame! Ihana!! Hame kuume on täälläkin ihan älytön ja talveksi ois kiva löytää jotain hieman paksumpia. Nahkainen ois kans unelma joskus löytää! :D
    Glass Bead's Pictures

    ReplyDelete
    Replies
    1. bikbokissa on tällä hetkellä tollasia saman tyylisii hameita myynnissä, kantsii sieltä käydä kattelee :-) ja nii kirppareilta tietty, sieltä löytää hameita aina !

      Delete
  10. Apuaaa aivan hemmetin ihana hame!! En kestä! :Dd

    ReplyDelete

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne