dripping candles in wine bottles

28. syyskuuta 2015

21743608922_e4341d6deb_oNimetön21755242575_02fbf19607_oEn edes tiedä mistä, mutta jostain mun päähän tuli idea, että tälläset olis niin kiva tehdä ja laittaa koristeeksi. Ja siinä ne nyt on. Kustanti mulle yhteensä 2€ eli neljän kynttilän verran. Pullot sain eräältä ystävälliseltä naiselta täysin ilmaiseksi. Ehkä täytyy vielä hieman valutella noita kynttilöitä, varsinkin harmaata, mutta ainakin mun silmään näyttää jo nyt aika kivoilta ja syksyisiltä ;-) Mitäs pidätte? 

Ja muistakaahan tykätä blogin facebook sivuista täällä!  

7 kommenttia

  1. Noistahan tuli ihan tosi kivannäköset!:)

    VastaaPoista
  2. Noista tuli superihanat!! ♥

    VastaaPoista
  3. haha, just itsekin tekemässä samaa :--))

    VastaaPoista
  4. Ihan super ihania! Just aattelin kans hommata vähän kynttilöitä syksyä piristämään! :-)

    VastaaPoista
  5. moikka, olit linkannu blogis mun "linkkaa blogisi" postaukseen ja päädyit olee yks mun suosikki blogeista :-)
    tästä linkki postaukseen: http://aurorarebecca.blogspot.be/2015/10/linkkaa-blogisi-suosikit.html

    + ei vitsi, nyt mun on pakko itekki tehä tommoset.. näyttää ihan sairaan kivoilta !

    VastaaPoista
  6. vautsi ku näyttää hienoilta! :)

    VastaaPoista
  7. Noi on tosi kivat :D

    VastaaPoista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © KIDULT - Kauneus & Lifestyle
Design by Fearne