SNΛPCHΛT

Sunday, August 9, 2015

snapchatsnapchat2_2Näin koulujen jatkumisen uhkaavasti lähestyessä ajattelin, että mun snapchatista infoominen vois olla ihan jopa fiksuakin. Pyrin päivittämään koulunkin ohella blogia joka toinen päivä -- niinkuin tähäkin mennessä olen pyrkiny -- mutta yllättäviltä postauksettomilta päiviltä tuskin tullaan välttymään. Varmasti monella teillä on tämä sovellus, joten tätä kautta pystytte kätevästi seurailemaan mitä mä teen ihan at the moment. Infoon myös uudet postaukset snäpissä.

Mun my story päivitykset tulee kuvien muodossa, koska jostain syystä mun honorilla jaetut videot ei näy IOS käyttöjärjestelmillä, joten jos joskus videoo tonne uppaan ja sulla on iphone niin älä hätäänny siitä vihreestä ruudusta joka sun silmille puskee.. :-D

Eli lisätkääpäs mut siellä snäpissä nimellä noora_julia tai TÄMÄN kuvakoodin avulla. Halutessanne voitte kommentteihin infoilla omia käyttäjänimiä niin osaan sitten yhdistää käyttäjänimen ja teidän naaman täältä toisiinsa :-D

1 comment

  1. Lisäilin sut nimellä oonajohannaa!

    http://oona-h.blogspot.fi/

    ReplyDelete

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne