win your own metallic tattoos

Monday, July 13, 2015

111
Holaholaa! Näin maanantaina piristykseksi laitankin tänne blogiin arvonnan pystyyn. Nimittäin nyt lähtis jakoon pari metalli tatska arkkia! Moni kommentoi mun metallic tattoos -postaukseen, että tahtois näitä testata, joten senkin puolesta tää arvonta on ainaki mun mielestä kiva toteuttaa teille! Yhden sijaan tahdon arpoa kaksi hieman eri tyylistä arkkia. Kaks onnekasta voittaa siis itselleen haluamansa tatuoinnit. Säännöt menis sitte jotakuinki näin:

Yksi arpa = kommentoit tätä postausta ja kerrot kommentissa kumman arkin tahtoisit sekä jätät kommenttiisi mukaan toimivan sähköpostiosoitteen. (voit osallistua vain toisen arkin arvontaan, et molempiin)

Kaksi arpaa = edellisen kohdan lisäksi olet lukijani jotakin kautta (blogger, bloglovin'), muista mainita siitä kommentissa. Tarkistan tämän asian, jos voitto osuu kohdallesi.

Aika yksinkertaista, eikö niin? Arvonta on avoin siis kaikille, myös anonyymeille. Lukijoilla on mahdollisuus toiseen arpaan, joten jos et tähän päivään mennessä oo jaksanut itseäsi lukijoihin liittää, niin nyt olis samalla hyvä tilaisuus tuplata voittomahdollisuutes! Arvonta on auki 19.7. klo 23.59 saakka, jonka jälkeen arvon voittajat ja otan heihin yhteyttä. 

Postaus / palkinnot ei ole sponsoroituja. Olen itse nämä kustantanut ja tahdon arpoa ne joillekkin teistä. Bloggaus täällä uudessa blogissa on lähtenyt ihan mahtavasti käyntiin. Olen saanut aivan ihania kommentteja ja ihania lukijoita. Tämä toimii siis jonkinlaisena kiitoksena teille. Onnea kaikille arvontaan

64 comments

  1. Jeejee tahtoisin ton ykkös arkin ehkä vähän enemmän! Kauheen vaikee valita kun tykkään molemmista hah :-D Oon myös sun blogin lukija bloggerin kautta, eli kaksi arpaa siis!

    toimiva sähkäri: vilmajarvinen97@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee osasit homman just niinku pitikin! kaikki muut ottaa sitten tästä mallia :-D

      Delete
  2. Oi vitsit haluisin ton ekan arkin, koska rakastan ying yangii ja noi on ihania muutenki! :) eli yks arpa ^^

    julialndgrn@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Kakkosarkki ois se juttu ja bloggerin kautta luen :)
    viiru.tapio@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Oi miten kivoja molemmat mutta toi ykkösarkki ois kyllä ihan täydellinen!
    Olen lukija eli kaks arpaa :))

    adaik97@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Haluisin ton 2. arkin ja Bloggerin kautta lueskelen, eli kaks arpaa mulle :)

    jenny.k.jokinen@dnainternet.net

    ReplyDelete
  6. 1. arkki nappaa! :-) Oon liittyny lukijaksi bloggerin kautta.
    jensquuu@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Toka arkki ja oon lukijana bloggerin kautta! :-)
    inkapietila@gmail.com

    ReplyDelete
  8. eka arkki (; Kaksi arpaa (:
    mytty97@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Toi 2. arkki on upea! Joten sillä mukana :) Olen myös bloggerin kautta lukijasi.
    jk90@windowslive.com

    ReplyDelete
  10. Hirmu vaikee, molemmissa kuvia joista tykkäisin ja kuvia joista en niinkään ole kiinnostunut. Mutta kaipa tuo kakkonen sitten :-D Niin ja totta kai oon bloggerin kautta lukijana!

    jenna_vaisanen@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. 2 arkki ja lukijana oon bloggerin kautta

    hilton@hotmail.fi

    ReplyDelete
  12. kakkos arkki, ja oon sun lukijas :-)

    heidihokkanen22@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Ykkönen :)
    ja oon lukija bloggerin kautta

    ReplyDelete
    Replies
    1. iiiik sähköpostiosote puuttuu !

      Delete
  14. Toinen arkki, ja yhdellä arvalla mukana! :)

    luoma.krista(at)gmail.com

    ReplyDelete
  15. 2. arkki miellyttää silmää enemmän. Oon lukija bloggerin kautta, eli kahdella arvalla mukana. :)

    hankasaina@gmail.com

    ReplyDelete
  16. kakkosarkki on aikas cool & ihan bloggerin kanssa sua seurailen
    rastasxx@gmail.com

    ReplyDelete
  17. tuo kakkosarkki ja yksi arpa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sähköpostiosoite kiitooooos :-)

      Delete
  18. neeajuulia@hotmail.com

    kakkosarkki ja yks arpa :-)

    ReplyDelete
  19. Kaksi arpaa ja kakkosarkki :)
    postin.tuomaa@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Ja bloggerin kautta luen...

    ReplyDelete
  21. Yhdellä arvalla mukana ja kakkosarkki. :)

    jennislullaby(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  22. 2, luen bloglovinin kautta! :-)
    jennineiti@hotmail.fi

    ReplyDelete
  23. Arkki numero 1 !!
    kirsivaltonen@suomi24.fi
    Ja bloggerin kautta seuraan sun blogia, eli 2 arpaa kiitos :)

    ReplyDelete
  24. kakkosarkilla mennään ja yks arpa :)

    rolskutea@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Haluaisin kakkosarkin. Mukana kahdella arvalla, seuraan sun blogia bloglovinissa :)

    Jossuliini@gmail.com

    ReplyDelete
  26. 2. Arkki ja oon lukijana bloggerin kautta sekä bloglovinin kautta, eli 2 arpaa kiitoos :)

    Karoliina.leiri@gmail.com

    ReplyDelete
  27. enenmän haluisin ykkösarkin. kahdella arvella mukaan, sillä seuraan sun blogia blogerilla

    nellikiikassa@gmail.com

    ReplyDelete
  28. kakkosarkki on enemmän mun juttu joten se! Oon sun blogin lukija bloggerissa nimellä Henna :)


    hennuli01@luukku.com

    ReplyDelete
  29. Oi vitsi nä on niiin kivoja :O Löysin sun blogin ehkä 5 minuuttia sitten ja liityin heti lukiaksi, en tosin vain kyseisen arvonnan takia. Ihana blogi ja ihana tyttö!

    kakkos arkki ja seuraan elisamartta nimellä :)

    elisamartta.blogspot.com
    elisa.savolainen@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. ykkösarkki ja yhdellä arvalla :)


    inkaahelmi@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Arkki nro. 2 ja lukijana(bloggerin kautta) kahdella arvalla mukaan :)
    ameliarose211@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Osallistun kahdella arvalla arkin nro 1 arvontaan :) Olen lukijana Bloggerin kautta :)

    netteri@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Yhdellä arvalla tuohon ykkösen arvontaan :)

    elina.alaurila@outlook.com

    ReplyDelete
  34. Yhdellä arvalla osallistun kakkosarkin arvontaan ❤️
    Ansku.kettunen@hotmail.fi

    ReplyDelete
  35. Kaksi arpaa ja kakkos arkki! :) Ihana arvonta!
    marianne.saarinen@windowslive.com

    ReplyDelete
  36. 2 vaihtoehto ehdottomasti on mun mieleen!
    oon blogin lukija, mahtavaa settiä täällä!

    joannaemiliaa@hotmail.com

    ReplyDelete
  37. Kaksi arpaa ja kakkonen, oi noita sulkia... :3 Seuraan Feedlyn kautta.

    kallavindar@live.com

    ReplyDelete
  38. eka arkki miellyttää enemmän.

    hellanlettas@outlook.com

    ReplyDelete
  39. 1 arpa, ja 1 arkki :)

    riikkatuomi01@hotmail.com

    Pikkusiskonblogi

    ReplyDelete
  40. Kaksi arpaa, kakkosesta tykkään enemmän :3 seuraan bloglovinissa.

    yksisarvismies@gmail.com

    ReplyDelete
  41. 1 arpa ja 1. arkki :')

    hilla.klemetti@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Jos voittaisin, nii tahtoisin mielummin tuon kakkosarkin :--)
    Seuraan bloggerissa, eli meitsille kaks arpaa!
    leawww@windowslive.com

    ReplyDelete
  43. Vaikea valinta mutta ehkä kuitenkin ykkösarkin valitsisin :)
    Kahdella arvalla mukana, luen bloggerin kautta.
    minea.mariella@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Kakkosarkki ja bloggerin kautta lukijana eli kaksi arpaa. :)
    sopeutuja(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  45. Ää, en osaa päättää, mutta otetaan vaikka kakkonen. :) Olen lukija Bloggerin kautta. :)

    ReplyDelete
  46. 2! :) anette.i@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. ykkösarkki ois kivempi, oon bloggerissa lukijana ja sähköposti on tina.nuutinen@gmail.com

    ReplyDelete
  48. 2. arkki ja bloglovinin kautta seurailen :>
    aino.hieta@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Osallistun 2. arkin arvontaan, sillä siinä on omaa silmääni miellyttäviä tatuiointeja :-)
    emmienfin@gmail.com

    ReplyDelete
  50. 2. arkki ja bloglovinin kautta seuraan!

    viivi.korpela@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. olen lukija bloggerin kautta ja 2 arkki näyttää kivemmalle :)

    tetra.iisu@gmail.com

    ReplyDelete
  52. 2. arkki, ja lukija olen :)

    anna_88@luukku.com

    ReplyDelete
  53. 1. Arkki!

    elisajosefiina@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Molemmat on ihania, mutta tuon kakkosen haluaisin :) Osallistun yhdellä arvalla..

    kaksiyhdenhinnalla@gmail.com

    ReplyDelete
  55. 2. arkki! :)

    sipila.niina@gmail.com

    ReplyDelete
  56. 1. Arkki, ihania molemmat kuitenkin ♥

    oona.olenius@gmail.com

    ReplyDelete
  57. 2.arkki ja olen lukija!;-)
    reetta.berg@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Ekan arkin haluaisin! Ja olen lukija bloglovin kautta.
    min.minna@hotmail.fi

    ReplyDelete
  59. näitä oonki toivonu jo pitkään !! 1. arkki ja luen blogiasi bloggerin kautta.
    viiviberry@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. arvonta on loppunu jo, niinkuin tosta näkyykin.

      Delete

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne