terveellistä sandaalia

Tuesday, July 28, 2015

19322067814_c7c072ca5d_o19323722223_112c1b2345_okaks
college: ginatricot (new) | jeans: dr.denim, junkyard | sandals: anttila (new)

Beisikkiä ja ihan liian rentoo.. Löysin aika ylläripyllärinä ginan alesta tosi kivan ja yksinkertasen harmaan collari paidan, jota olinki jo salaa pyöritelly mielessä jonku aikaa. Otin ton normaalia isommassa koossa (koska pienempiä ei ollu), joka on just sopivan rento ja antaa tilaa hengittää, eikä purista jokapaikasta.

Toinen ylläripylläri oliki noi sandaalit. Ei vois kyllä olla mukavampia kenkiä. Vähän sellanen lehmänlypsy fiilis tulee noiden kenkien ja yli ison neuletakin kans ku viipottaa menemään, mutta mitäs sitten. Hahah loistavat kengät ne on.

Joko tollaset sandaalit uppoo teihin vai eikö oikein vieläkään?

17 comments

  1. Mulle tulee terveyssandaaleista mieleen erilaiset laitokset, joten en niistä oikein piittaa. Joillekkin toki sopii, mutta vähän ihmetyttää, kun niitä näkee katukuvassa. Niitä, kun on tottunut näkemään vaan jossain vanhainkodeissa. :--D Mutta uskon, että on mukavat jalassa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D totta, aika monet käyttää näitä töissä ja sairaaloissahan näitä näkee, mä en taas ymmärrä sitä että miten kukaan voi tehdä esim. vanhustenkodissa töitä nää jalassa kun saattaa kävellessäki lipsahtaa jalasta.. mutta mulla nää nyt menee ihan arki käytössä anyways :-D

      Delete
  2. Mä rakastan noita kenkiä, ostin itselleni hetki sitten sellaiset metallinhohtoiset <3 Ne sopii just tuollaisten rentojen asujen kaveriksi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niimpä, ja toimii vähä viileemmälläki ilmalla sekä helteellä :-)

      Delete
  3. oi ihanat sandaalit !! multa jäi terveyssandaalit ostamatta tänä kesänä, ehkä sit..enskesänä:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jos sitä ens kesääkää voi ees kesäks kutsuu, toivottavasti ... :-D

      Delete
  4. Kävin pari viikkoa sitte testaamassa noita samoja sandaaleja, mut eihän ne yhtään sopinu mun jalkaan, ku varpaat tulee päistä yli... Sama juttu kävi kans viime vuonna, ku tilasin Nellyltä yhet testiin. Noi ois vaan niiiin kivat, mut mun täytyy varmaan myöntää tappioni ja ihailla niitä vaa muitten jaloissa :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no höh :/ mulla kävi varmaa hyvä tuuri kun nappasin viimesen omaa kokoo olevan parin mukaan ja istuu just eikä melkeen!

      Delete
  5. Mä en henkilökohtaisesti osais varmaan käyttää tollasia sandaaleja mutta sulle ne sopii erityisen hyvin!! :--)

    ReplyDelete
  6. Joka kerta saa yllättyä uudestaan siitä, miten huippu tää sun blogi oikeesti on :-) Ihana asu, ihania kuvia!

    ReplyDelete
  7. Ihana asu, sopii sulle!! <3 Mulla on noi ihan samat sandaalit ja varsinkin töissä tulee käytettyä(ei missään laitoksessa kuitenkaan!), kun niin hyvin pitävät jalat viileinä ja jaksaa seistä useamman tunnin putkeen. :)

    Picture Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti ❤️ jep, toimii varmasti hyvin töissä, itekki jo vähä tulevaa toppia ajattelin jos näitä vois siellä pitää :-)

      Delete
  8. Ihania kuvia taas kerran! Ja itseänikin vähän on houkuttanut noiden sandaalien osto, saa nähdä jos löytyis vaikka jostain loppukesän alennusmyynneistä. :) Millä muuten muokkaat sun kuvia, noita kollaaseja mis on kaks kuvaa ''päällekkäin''? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nää mun ite asiassa oli alennuksessa, ei tainnu maksaa ku 12€ ja muokkaan mun kuvat photoscapella tai gimpillä, riippuu vähän fiiliksestä :-D

      Delete
  9. Voi että kun tuo paita on ihana <3 Sulla noi sandaalitkin näytti tosi kivalta, vaikka en yleensä tykkää. Ei ehkä kuitenkaan sopis mulle tuollaset jalkineet :D

    ReplyDelete

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne