modern art

Thursday, July 30, 2015

19785743099_dba85d7a22_o19785744729_548d346da9_o19946198776_48213a4212_ovalmis_2Käytiin meidän helsingin reissulla Kiasmassa kiertelemässä ja kattelemassa. Elementit ja Face to Face -näyttelyt oli ehdottomasti mun lempparit. Vielä hetken aikaa alaikäsenä toi lysti oli mulle jopa ilmasta. Kiva kokemus, verrattuna niihin kuolettavan tylsiin koulun kautta käytyihin taidenäyttelyihin.. Ja ennen kaikkea kokonaan uusi ja erilainen kokemus! Kannattaa siis suunnata sinne, vaikka tekemisen puutteessa, jos ei muuta keksi. Vai joko ootte käyny kattoo noi tän hetkiset näyttelyt?

Olin nyt hieman laiska enkä jaksanu näitä kuvia asetella mitenkään modernin taiteellisesti, eikä kyllä ollu minkäänlaista inspiraatioo siihen hommaan. Ihailkaa tuota upeeta gif kuvaa senkin eestä sitten ;-)

12 comments

  1. vähänkö siisti toi vika kuva!! ja kiasmaa on kyl pakko päästä joku kerta, sen verran siistejä juttuja sielt näyttää löytyvän :-)

    ReplyDelete
  2. omg etin tota gifi kuvaa varmaan 5minuuttia noista kuvista xD mut hei vähänkö cool!! <3

    ReplyDelete
  3. Moikka! Mun blogissa olis sulle pienimuotonen haaste :)

    http://thexxxi.blogspot.fi/2015/07/liebster-award-haaste.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehheh, mulle on tullu näit jo varmaa ainaki viis... :-D

      Delete
  4. Voi että kun oli hienon näköstä! Tekis itekkin mieli käydä kattomassa, mutta kun on liian kaukana D:

    ReplyDelete
  5. Ja hei muuten, voitko tehdä postauksen blogeista, joita suosittelet lukemaan?

    ReplyDelete
  6. hei gurl millä ohjelmalla oot tehny ton gifin? :-) kiasma on kyllä ihan parhautta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yo gurrrl oon tehny sen photoscapella, jolla ei ihan kaikkein laadukkainta gifii tuu mutta its enough :-D

      Delete
    2. allright pitää varmaan uppailla se takasin koneelle ja ruveta opettelemaan :D

      Delete

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © K I D U L T
Design by Fearne