MAYBE TOO BVSIC

23. heinäkuuta 2015

19731165339_1ff1e4080f_o19910293512_07364a9f52_o19891619486_42c02d292a_o19910958702_88756ea3ac_oshoes are brighter than my future...

Täällä taas. Reilu viikko hiljaisuutta takana. Pistäydyttiin perheen kanssa helsingissä sunnuntaista tiistaihin, nää kuvat onkin sieltä. Tykkään aina reissuun valita sellasia perusvaatteita ja asuja, jotka oon aiemmin todennu kivoiks ja toimiviks, vaatteita ku ei kuitenkaan viiti raahata mukana koko kaapillista. 

Tässäki mulla on vaan ihan perus mustaa ja valkosta ja mun mielestä näyttää oikein kivalta. Simppeliä ja hyvin toimi, ei tarvinnu murehtia koko päivää, että miltä näyttää. Alunperin mulla oli  harmaa napapaita tossa valkosen tilalla, mutta koska sattumalta löysin VIHDOIN aivan täydellisen valkosen teepparin, niin vaihdoin sen kesken päivän päälle. Pitkähihanen ton takin alla olikin vähän turhan kuuma.

Flash tattoo arvonnan voittajat ovat: minea.mariella / minea.mariella(at)gmail.com ja jonna karoliina / karoliina.leiri(at)gmail.com !! Laittelen teille sähköpostia viimeistään huomenna, joten olkaahan kuulolla :-)

4 kommenttia

  1. Ihania kuvia :o!

    Haastoin sut muutes mun blogissa Liebster Awards- haasteeseen!
    http://kameranitakana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hei, oothan saanu mun kirjeen jo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon saanu! en oo yhtään ehtiny tai muistanu kiittää sua siitä, joten kiitos! aivan ihania ne magneetit :-)

      Poista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © KIDULT - Kauneus & Lifestyle
Design by Fearne