perf bikinis

11. kesäkuuta 2015

18514831959_f4fb25c90d_o_218078401064_6353584f48_o_2 bikinis: H&M / necklace: bikbok

Minä jos joku en kuulu niihin ihmisiin joilla on kymmenet eri bikinit kaapissa. Turhaa sanon minä. Toisekseen, en viiti maksaa yhdestä osasta kahtakymppiä, mikä näkyy olevan aika perus hinta bikineille kaupassa. Mutta kun nämä näin kaupassa en voinu vastustaa. Ekalla kerralla jouduin pettymään, koska kaikki mun kokoset oli myyty loppuun liikkeestä ja myös netistä. Kuitenki yks kerta ihan sattumalta kuljin taas biksu hyllyjen ohi keskustan liikkeessä ja siinähän ne oli, vihdoin oikeen kokoisina. Hetken pengottuani löysin myös mätsäävän alaosan näihin. Eikä nää tosiaankaan maksanut kuin vitosen per osa. Onnesta soikeena kassalta kotiin. Varsinkin toi yläosa on aivan täydellinen ♥

6 kommenttia

  1. nuo biksut on niin upeat että miekin tahon ! mun on pitäny kaverin kans lähteä jo vaikka kuinka kauan aikaa bikiniostoksille tulevaa ulkomaan reissuaki varten mut ei ole saanu aikaseksi.. mun kaapistani löytyy muutamat monta vuotta vanhat bikinit ja niillä on hyvin pärjätty:D mutta jospa nyt löytyis jotku mieluiset tällevuodelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nuo on kyllä ihanat, varsinki verrattuna niihin mun kaapissa lojuneisiin monta vuotta vanhoihin bikineihin, vähä sama tilanne ku sulla siis :-D mutta onneks kaupat on pullollaan bikineitä niin varmasti löydät hyvät itelles!

      Poista
  2. Ihania ihania ihania! Oon kanssa itse kattonut noita biksuja, pitäisi käydä sovittamassa käykö vähän pienemmälle rintavarustukselle vai ei :D Harmittaa kun on niin vaikea löytää pienirintaisena yläosaa joka istuu ja näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. i feel you girl :-D kannattaa käydä sovittamassa, koska nää taitaa olla just sellaset täydelliset pienirintaisille!

      Poista
  3. Oi näyttääpäs kivoilta biksuilta! en oo ennen ton tyylisiin törmännytkään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo mäkään, sen takii tykkäänki näistä, vähän jotain erillaista kerranki :-)

      Poista

INSTAGRAM @NOORAJJULIA
Copyright © KIDULT - Kauneus & Lifestyle
Design by Fearne