18768320760_2360c02f77_o18956020865_1533b7e799_ogif218333444474_83c0055c20_o18956041505_b0c138f0a6_o
" if you're reading this tuo mulle ruokaa "
Voiko ihminen enää syödä enempää? Juhannuksena tulee kyllä aina syötyä koko vuoden edestä, mä kun en yleensä oo se joka syö kovinkaan paljoo. Namnam oli kyllä hyvää ruokaa ja kakkua eilen ja tänäänkin saa vielä lisää. Mites teidän juhannus on sujunut? Hyvää juhannusta vielä kaikille !

Luokittelen usein mun blogin kategoriaan "lifestyle", mutta totta puhuen nää tälläset lifestyle-postaukset on kaikista vaikeimpia kirjottaa. Tähän asti postaukset onki ollu käytännössä ihan jotain muuta, kuin sitä perinteistä lifestyleä. No, mutta empä oo aikomassa vaihtaa kategoriaa mihinkään, koska mun mielestä toi lifestyle kattaa kivasti kaiken mitä mun elämässä tapahtuu, asut, ostokset, kauneusjutut ja tälläset turhanpäiväset höpöttely yritykset ruokakuvien kanssa. Olkoon se vaikka sitten "lifestyle" heittomerkkien kanssa. Ei sillä niin väliä ole :-)

14 kommenttia

  1. Ompa hyvin toteutettu postaus :) Mulla samat fiilikset omastablogista :D
    Meillä juhannuksena kans vaan syöty käyty sielä ja tuola ja rentouduttu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! jeee en oo siis ainoo tän kriisin kanssa :-D

      Poista
  2. ihania kuvia, hyvää juhannusta sulle! :)

    VastaaPoista
  3. Haha joo juhannuksena kuuluu syödä paljon ja vielä vähän enemmän :D Ruokakuvista tulee aina nälkä, mutta onneks pikkuveikka paistaa parhaillaan lettuja tossa vieressä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! :-D oiii nam, meilläki oli vähä suunnitelmissa huomenna paistaa lettuja

      Poista
  4. Oivitsi heti kun avasin tän blogin olin aivan myyty! Tykästyin tosi paljon ulkoasuun, tekstiin ja kokonaisuuteen postauksista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii kiitos nea! liity ihmeessä mukaan seuraamaan :-)

      Poista
  5. Anonyymi21/6/15

    Miten oot onnistunut saamaan blogilles niin paljon lukijoita niin lyhyessä ajassa? :o Tai siis, että missäpäin nettiä oot mainostellut ja näin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. osa lukijoista on vanhasta blogista tullut tänne, mutta muuten en kyllä yhtään tiiä :-D niitä on vaan tullut ja mainostan oikeestaan vaan facebookissa ja omassa instagramissa.

      Poista
  6. Mulla on niin sama juttu blogin kategorioimisen kanssa! Vaikka mulla onkin todella paljon asupostauksia ja loppujen lopuksi aika harvoin kirjotan niitä oikeita kuulumisia lifestyle-otteella, on mun jotenkin vaikeaa kategorioida blogia esim. muotiblogiksi koska kuitenkin käytän vaan niitä perus massarytkyjä mitä kaikilla muillakin on :-D Aah, voi näitä bloggaajien ongelmia.

    Ihanan näköinen tuo kakku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niimpä! ollaan sitte suosiolla lifestyle bloggaajia kun ei muukaan oikein omaan mieleen istu sopivaks! hah pitäis varmaan tehä joku vain bloggaaja jutut -postaus ja luetella kaikenlaisia ongelmia siihen :-D

      Poista
  7. Kivoja kuvia, ja varsinkin toi kakku näyttää iiiiiiihanalta! <3
    käyhän kurkkaa mun blogia - cutandcurly.blogspot.fi :3

    VastaaPoista
  8. Anonyymi9/10/15

    Kivan näköisiä kuvia ja taitava olet näissä hommissa.

    VastaaPoista